یکی از اولویت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بهبود فضای کسب و کار است

کدخبر: ۶۷۹۰۲۸
اقتصادنیوز: دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر توسعه لجستیک، حمل‌ونقل بین‌المللی، گسترش تجارت بین‌المللی و بهبود فضای کسب و کار تاکید و این موارد را از اولویت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عنوان کرد.
یکی از اولویت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بهبود فضای کسب و کار است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رضا مسرور روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ در نشست فعالان اقتصادی، از منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از با ظرفیت‌ترین مناطق آزاد کشور نام برد و گفت: منطقه آزاد قشم در بخش صنایع سنگین، بانکرینگ و پروژه‌های ملی از ظرفیت فوق العاده‌ای برخوردار است که مهمترین آن تکمیل پل خلیج فارس است که باید به سرانجام برسد.

وی در ادامه به توسعه لجستیک، حمل‌ونقل بین‌المللی و همچنین گسترش تجارت بین‌المللی جزیره قشم اشاره کرد و افزود: باید هرچه سریعتر مشکلات و خلاهای موجود در مسیر حوزه‌های کلان سرمایه‌گذاری و اقتصادی در جزیره قشم رفع شود.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در خصوص واردات خودرو در مناطق آزاد کشور اعلام داشت: صدور مجوز برای واردات خودرو در مناطق آزاد کشور نیازمند اصلاح و بازنگری است و باید زمینه‌ای برای تمامی شرکت‌های متقاضی فراهم شود تا در صورت داشتن شرایط لازم امکان واردات خودرو را داشته باشند.

خبر مرتبط
این استان‎‌ها بدترین محیط کسب و کار را دارند

اقتصادنیوز: بدترین محیط کسب و کار به لحاظ استانی طبق جدیدترین برآوردهای مرکز پژوهشهای اتاق ایران، استان‌های فارس، هرمزگان، کردستان ، اردبیل و تهران است.

مسرور با بیان اینکه اولویت ما رضایتمندی مردم از سازمان و مسئولان مناطق است، گفت: بهبود فضای کسب و کار در جزیره قشم برای ما بسیار حائز اهمیت است. همه ما در یک کشور زندگی می‌کنیم و باید با همدلی و همکاری لازم مباحث و موانع در سر راه فعالان اقتصادی را رفع کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید