گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

بهبود معاملات بورس تهران در 2 روز پایانی هفته+ نمودار

کدخبر: ۶۶۹۳۰۴
اقتصادنیوز: در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام رشد کرد.
بهبود معاملات بورس تهران در 2 روز پایانی هفته+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سهام در این هفته با رشد ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 7 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 2 هزار و 39 میلیارد تومان کاهش یافت و روز دوشنبه به 2 هزار و 62 میلیارد تومان رسید.

سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 2 هزار و 561 میلیارد تومان بالغ شد و در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با رشد 3 درصدی به رقم 2 هزار و 644 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 326 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 172 میلیاردی هفته پیشین، رشد 7 درصدی داشته است. 

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای ثفارس، فملی، وبملت و فزر در رتبه‌های بعدی بودند. 

همچنین نماد ذوب بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای شستا، فاذر، وبملت و فولاد در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز دوشنبه نماد میدکو در صدر جدول ارزش معاملات بود و وامید، فولاد، وبملت و فزر پشت سر آن بودند. نماد ذوب نیز به همراه شستا، میدکو، وبملت و فولاد بیشترین حجم معاملات را داشتند.

سه‌شنبه نیز فخاس بیشترین ارزش معاملات را داشت و فولاد، ذوب، شستا و افق پس از فخاس قرار گرفتند. بیشترین حجم معاملات هم به ذوب، شستا، فخاس، وبملت و فولاد تعلق داشت.

روز چهارشنبه و در در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای فولاد، وبملت، فملی، فزر و شستا بیشترین ارزش و نمادهای ذوب، شستا، وبملت، خودرو و وبصادر بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید