گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

توقف معاملات بورس در محدوده 3 همت+ نمودار

کدخبر: ۶۷۲۰۷۰
اقتصادنیوز: در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام اندکی تغییر کرد و در محدوده 3 هزار میلیارد تومان ماندگار بود.
توقف معاملات بورس در محدوده 3 همت+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سهام در این هفته با افت ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 2 درصد کاهش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 57 میلیارد تومان کاهش یافت و روز یکشنبه به 3 هزار و 309 میلیارد تومان بالغ شد.

دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام 3 هزار و 536 میلیارد تومان بود. سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار میلیارد تومان رسید و در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با رشد 19 درصدی به رقم 3 هزار و 566 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 294 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 379 میلیاردی هفته پیشین، افت 2 درصدی داشته است. 

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای فملی، وبملت، حکشتی و ثفارس در رتبه‌های بعدی بودند. 

همچنین نماد ذوب بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای وبملت، فولاد، شستا و خاور در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

بیشترین ارزش معاملات در روز یکشنبه به نمادهای پترول، وخارزم، فولاد، فملی و شفام تعلق داشت و بیشترین حجم معاملات به ذوب، پترول، وخارزم، فولاد و حفارس اختصاص داشت.

روز دوشنبه نماد خگستر در صدر جدول ارزش معاملات بود و فولاد، ثفارس، وبصادر و واتی پشت سر آن بودند. نماد ذوب نیز به همراه خگستر، وبصادر، خاور و شستا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

سه‌شنبه نیز خگستر بیشترین ارزش معاملات را داشت و فولاد، ثفارس، وبصادر و واتی پس از خگستر قرار گرفتند. بیشترین حجم معاملات هم به ذوب، خگستر، وبصادر، خاور و شستا تعلق داشت.

روز چهارشنبه و در در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای وغدیر، ونوین، حفارس، فولاد و حکشتی بیشترین ارزش و نمادهای ذوب، حفارس، وخارزم، ونوین و وبملت بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید