رصد «اقتصادنیوز» از بازار خودروهای داخلی

کاهش 10 میلیون تومانی قیمت این خودرو/ بازار به‌ آرامش رسید؟+ جدول قیمت

کدخبر: ۶۷۰۵۱۵
اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز کمترین تغییر را داشت و بیشتر داخلی‌ها و مونتاژی‌ها با افت و ثبات در بازار قیمت‌گذاری شدند.
کاهش 10 میلیون تومانی قیمت این خودرو/ بازار به‌ آرامش رسید؟+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز، آرامش بازار خودرو، امروز در سایر بازارها هم دیده شد، به طوریکه دلار و سایر بازارهای موازی تغییر قیمت نداشتند. قرار گرفتن بازار در بین تعطیلات سریالی این هفته یکی از دلایلی است که می‌توان آرامش در بازار را به آن نسبت داد. به گفته فعالان بازار خودرو تعطیلات هفته جاری موجب شده تا معامله در بازار کاهشی شود و از سوی دیگر قرعه‌کشی ایران خودرو هم تقاضا برای برخی از محصولات را کم کرده که این عوامل بر قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی اثر‌گذار بوده است.

از سوی دیگر ثبات قیمت دلار در کنار سایر بازارهای موازی هم در آرامش بازار خودرو بی‌اثر نبوده است.

براساس رصد بازار امروز «هایما S7پلاس» در بازار کاهشی 10 میلیون تومانی داشت و «اطلس» هم به 5 میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو207 i اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز 900 میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر ماند. بررسی بازار نشان می‌دهد «پژو 207 اتوماتیک TU5P» هم در بازار 861 میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی را تجربه کرد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 595 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 10 میلیون تومانی داشت، این خودرو دوشنبه گذشته بیشترین افت قیمت را تجربه کرده بود. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 866 میلیون تومانی قیمت خورد تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم در بازار 623 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 2 میلیونی تومانی داشت، اما «پژو پارسLX» مدل 1402 هم در بازار 850 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اقتصاااد 13

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 705 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد ثبات قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 هم در بازار 410 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک‌R اتومات» هم با کاهش یک میلیون تومانی، 530 میلیون شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 409 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 414 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد، اما «اطلس» هم در بازار 510 میلیون تومانی شد و کاهشی 5 میلیونی را تجربه کرد.

اقتصااااد 13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید