هشدار نسبت به آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی این استان

کدخبر: ۵۶۳۶۱۷
اقتصادنیوز: سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با تاکید بر حفظ و حراست از جنگل‌ها و منابع طبیعی، گفت: بی‌احتیاطی و رها کردن آتش و حتی خاکسترهای نسوخته در جنگل ممکن است فاجعه‌آمیز باشد.
هشدار نسبت به آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی این استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: به دلیل وزش باد گرم و پیش بینی وضعیت زرد هواشناسی در استان، مردم و گردشگران از روشن کردن آتش در مراتع و مناطق جنگلی خودداری کنند.

جاده هراز زمستانی شد / توصیه پلیس به رانندگان

سرخوش کرم زاده با اشاره وزش باد گرم و پیش بینی وضعیت زرد هواشناسی اظهار کرد: این هشدار از عصر روز سه شنبه شروع و تا پایان روز پنجشنبه ادامه دارد.

وی با تاکید بر حفظ و حراست از جنگل‌ها و منابع طبیعی، افزود: بی احتیاطی و رها کردن آتش و حتی خاکسترهای نسوخته در جنگل ممکن است فاجعه آمیز باشد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان تصریح کرد: به دلیل وزش باد گرم و پیش بینی وضعیت زرد هواشناسی استان، مردم و گردشگران از روشن کردن آتش در مراتع و مناطق جنگلی خودداری کنند.

کرم زاده با اشاره به اینکه نقش مشارکتی مردم در حفاظت از جنگل‌ها بسیار اثرگذار است، ادامه داد: مردم بویژه روستاییان گیلانی با مشاهده هر گونه حریق در طبیعت، مورد را فوری با شماره‌های ۱۳۹ و۱۵۰۴ گزارش دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید