یورش گردان‌های شهدای الاقصی به اشغالگران

کدخبر: ۶۴۲۴۶۵
اقتصادنیوز: گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد امروز با اشغالگرانی که به شهرهای نابلس و اریحا یورش بردند، با استفاده از سلاح و مین‌های انفجاری مقابله کرده‌اند.
یورش گردان‌های شهدای الاقصی به اشغالگران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گردان‌های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح امروز اعلام کرد که نیروهایش با اشغالگرانی که به شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش آورده بودند، وارد درگیری‌های شدیدی شدند و در این درگیری‌ها از مسلسل و بمب‌های انفجاری استفاده کردند.

 همچنین این گردان‌ها گزارش دادند که نیروهایشان با اشغالگرانی که به اردوگاه «عین السلطان» واقع در غرب شهر اریحا یورش برده بودند، با مسلسل و بمب‌های انفجاری درگیر شدند.

همزمان با مقابله نیروهای مقاومت فلسطین با این اشغالگران و شکل‌گیری درگیری‌های پراکنده‌ای با آنها، از بلندگوهای مساجد فراخوان‌هایی برای مقابله با یورش این اشغالگران به دو اردوگاه «عقبه جبر» و «عین السلطان» واقع در جنوب و شمال شهر اریحا منتشر شد.

خبر مرتبط
گردان‌های شهداالاقصی شمشیر را از رو بست / صدور یک بیانیه مهم

اقتصادنیوز: گردان‌های شهداالاقصی اعلام کرد که در راستای نبرد طوفان الاقصی حمله‌های خود به مرکزهای نظامی صهیونیستی، شهرک‌نشینان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را افزایش خواهد داد.

بامداد امروز در تیراندازی سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش‌شان به این دو اردوگاه، یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده و چند فلسطینی دیگر زخمی شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید