پلیس بازی مرد مالباخته باعث دستگیری سارقان خشن شد

کدخبر: ۶۴۳۳۱۹
روزنامه همشهری نوشت: زمستان سال گذشته خانواده دختری جوان به نام بهاره، قدم در اداره پلیس گذاشتند و خبر از ناپدید شدن دختر 19ساله خود دادند.
پلیس بازی مرد مالباخته باعث دستگیری سارقان خشن شد

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه همشهری نوشت:پدر بهاره می‌گفت که دخترش آخرین بار به بهانه رفتن به جشن تولد دوستش از خانه بیرون رفته، اما دیگر بازنگشته است. به‌گفته وی، دختر جوان پیش از خارج شدن از خانه همه طلا و جواهرات خود و مادرش را با خود برده بود.

با اظهارات این مرد، فرضیه اینکه دختر 19ساله از خانه فرار کرده است، مدنظر قرار گرفت و تحقیقات برای یافتن ردی از او آغاز شد.

زورگیری خشن

چند روزی از ناپدید شدن دختر جوان می‌گذشت که زنی به همراه دختر 8ساله‌اش قدم در اداره پلیس گذاشت و گفت در دام 2زورگیر گرفتار شده است. وی توضیح داد: ظهر بود و به مقابل مدرسه دخترم رفتم و بعد از سوار کردن او به ماشین به طرف خانه حرکت کردیم. وقتی وارد پارکینگ شدیم، دختر و پسری به سمت‌مان هجوم آوردند. پسر جوان چاقویی را که همراهش بود، زیر گلوی دخترم گذاشت و گفت اگر فریاد بزنی، جان دخترت را می‌گیرم. من هم از ترس سکوت کردم؛  دختر و پسر جوان با تهدید، دست ‌و پایمان را با طنابی بستند و  همه طلاها و اموال باارزشم را به سرقت بردند.

به‌دنبال دزدان

با شکایت این زن، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دزدان خشن شروع شد. کارآگاهان برای یافتن سرنخی از آنها راهی محل سرقت شدند و به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداختند. تصاویر نشان می‌داد که سارقان سوار بر یک خودروی جیپ بودند که پلاکش مخدوش شده بود.

در این شرایط، جست‌و‌جو برای شناسایی آنها ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل همسر شاکی که در این مدت به‌دنبال یافتن ردی از خودروی جیپ سارقان بود، به‌صورت اتفاقی آگهی فروش این خودرو را در یکی از سایت‌ها می‌بیند. مشخصات خودرو، نوشته‌های رویش و رنگ آن، با خودروی دختر و پسر زورگیر یکی بود.

این مرد به پلیس گفت: پس از اینکه دزدان خشن با چاقو به دختر و همسرم حمله کردند، دخترم دچار بیماری روحی شدید شد و من که عصبانی بودم، تصمیم گرفتم هر طوری شده دزدان را پیدا کنم. در این مدت به دنبال آنها بودم تا اینکه آگهی فروش همان جیپی را دیدم که دزدان خشن سوارش بودند. نقش خریدار را بازی کردم و با فروشنده قرار گذاشتم. پس از آن هم با چند نفر از بستگانم سر قرار رفتیم و وقتی پسر جوان سر قرار حاضر شد، او را دستگیر کردیم و تحویل پلیس دادیم.

پلیس بازی مرد جوان باعث دستگیری یکی از سارقان شد. او به اداره آگاهی انتقال یافت و به زورگیری خشن اقرار کرد و گفت که دختر موردعلاقه‌اش به نام بهاره نیز با او همدست بوده است.

دختر فراری

با اظهارات سارق زورگیر و مشخصاتی که از همدستش ارائه کرد، معلوم شد که همدست او همان دختری است که زمستان پارسال ناپدید شده و خانواده‌اش گزارش گم شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند. در این شرایط بود که مأموران راهی خانه جوان زورگیر شدند و بهاره را در آنجا دستگیر کردند.

این دختر و پسر به زورگیری خشن اعتراف کردند و حالا به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید