پیام علی اکبر ولایتی در واکنش به شهادت ابراهیم رئیسی

کدخبر: ۶۴۸۱۱۱
اقتصادنیوز: علی اکبر ولایتی وزیر اسبق امور خارجه و مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هئیت همراه را تسلیت گفت.
پیام علی اکبر ولایتی در واکنش به شهادت ابراهیم رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در متن پیام ولایتی آمده است: خبر شهادت آیت الله دکتر رئیسی رئیس جمهور محبوب، مردمی، انقلابی، خادم جمهور و سیدالشهدای خدمت، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی که در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند همه مردم شریف ایران را در غم و اندوه فرو برد. حادثه ای تلخ که باعث از دست دادن عزیزانی شد که همه عمر خود را صرف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شجاع ایران کردند.

ولایتی افزود: اینجانب سالهای متمادی و طولانی از جمله در هیئت امنای آستان مقدس حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع) ، از نزدیک افتخار آشنایی با آن شهید بزرگوار، دکتر رئیسی را داشته و از نزدیک شاهد اخلاص، صفای باطن و شوق خدمتگزاری او در تمام این دوران بودم که در مسئولیت های مختلف متبلور بوده است و از دست دادن ایشان، ضایعه بزرگی خواهد بود.

وی همچنین عنوان داشت: تلاشهای شبانه روزی همکارم شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان در سنگر وزارت خارجه که بی تردید تلاش فراوانی را در این سالها از خود به نمایش گذاشت و ثمرات زیادی در حوزه دیپلماسی به ویژه در جبهه مقاومت به ارمغان آورد و همچنین امام جمعه محبوب، مردمی و ولایت مدار تبریز که طی این سالها شاهد کار و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر وی در رفع مشکلات و دغدغه های مردم اصیل و غیرتمند خطه آذربایجان بوده ایم تاسف برانگیز بوده است و البته تلاش ها و ایثارگری های این مجاهدان فی سبیل الله در نزد خداوند و ائمه اطهار(ع) ثبت و ضبط خواهد ماند.

در پایان این پیام آمده است: شهادت این مجاهدان راه اسلام را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و بیت معظم، تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی