پوتین برای ناتو خط و نشان کشید/باید بدانند که با چه چیزی بازی می‌کنند

کدخبر: ۶۴۹۹۵۵
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه گفت: نمایندگان کشورهای ناتو به ویژه در اروپا، علی‌الخصوص کشورهای کوچک باید بدانند که با چه چیزی بازی می‌کنند.
پوتین برای ناتو خط و نشان کشید/باید بدانند که با چه چیزی بازی می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری پس از بازگشت از ازبکستان گفت: نمایندگان کشورهای ناتو به ویژه در اروپا، علی‌الخصوص کشورهای کوچک باید بدانند که با چه چیزی بازی می‌کنند.

خبر مرتبط
لهستان در انتظار غافل گیری پوتین/ برای دفع پیشروی روسیه تلاش می کنیم

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه لهستان گفت کشورش نباید اعزام نیرو به اوکراین را رد کند، چراکه کی‌یف برای دفع پیشروی‌های روسیه تلاش می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این کشورها عموما قلمروی کوچک و جمعیتی متراکم دارند، عنوان کرد: این عاملی است که باید قبل از حمله به عمق خاک روسیه در نظر بگیرند.

پوتین تاکید کرد که مسکو با دقت اینگونه اظهارات را تحت نظر نگه می‌دارد.

رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به اظهارات ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو درباره احتمال چنین حملاتی گفت که وی باید به خاطر داشته باشد انجام حملات با تسلیحات هدایت‌شونده دوربر بدون توانمندی‌های شناسایی فضایی قابل استفاده نیستند.

خبر مرتبط
رقص اردوغان با ساز ناکوک روسیه/ پوتین ترکیه را به گروگان گرفته است!

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران مدعی اند که اردوغان امروز بیش از هر زمان دیگری میان دو جبهه شرق و غرب سرگردان شده و با تداوم جنگ در اوکراین ناچار است میان ناتو و روسیه یکی را انتخاب کند. از منظر آنها آنچه اردوغان امروز در عرصه سیاست خارجی با آن دست به گریبان است، ترکش های بازی است که پوتین آغاز کرد.

دبیرکل ناتو پیشتر گفته بود که اعضای این بلوک نظامی غربی باید آزادانه به اوکراین اجازه دهند تا با تسلیحات آن‌ها «به خاک روسیه حمله کند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی