آمریکا برای اسرائیل بندر ساخت+عکس

کدخبر: ۶۵۰۳۳۶
اقتصادنیوز: منبعی صهیونیستی فاش کرد که پهپاد‌های حزب‌الله خیلی دقیق به سامانه‌های نظامی این رژیم نفوذ می‌کنند، به همین دلیل آمریکا یک بندر موقت در غزه ساخت.
آمریکا برای اسرائیل بندر ساخت+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، با توجه به موفقیت‌های حزب‌الله لبنان در سرنگونی پهپاد‌های صهیونیست پیشرفته که توسط ارتش اشغالگر برای مأموریت‌های شناسایی و اطلاعاتی بر فراز حریم هوایی لبنان مورد استفاده قرار می‌گرفت و اعتراف این رژیم به ضعف خود در دفع پهپاد‌های شناسایی، اطلاعاتی، تهاجمی و انتحاری حزب الله که هر روز پرتاب می‌شوند، روز به روز آشکارتر می‌شود که حزب الله به همگان ثابت کرده است که بازدارندگی رژیم صهیونیستی نه تنها از بین رفته، بلکه به پایان رسیده است.

19387719_614

بر اساس گزارش سما الاخباریه، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در همین زمینه و به نقل از یک منبع رسمی نظامی صهیونیستی فاش کرد که از اکتبر گذشته و به صورت روزانه، حزب الله لبنان پهپادهایی را به سمت شمال اراضی اشغالی پرتاب کرده است. پهپادهایی که در زمینه‌های شناسایی، اطلاعاتی، انتحاری و تهاجمی کاربرد دارند.

بنابر گزارش هارتص علاوه بر این، حزب الله از موشک‌های دقیق علیه تانک‌ها و سایر پرتابه‌های صهیونیستی استفاده می‌کند که همگی موفق به دور زدن سیستم‌های دفاعی رژیم و اصابت دقیق به اهداف می‌شوند.

این روزنامه صهیونیستی با تاکید بر اینکه دو هفته پیش یک پهپاد حزب الله توانست به بالون تل شمیم ​​که از تاسیسات راهبردی رژیم تلقی می‌شود، برخورد کند، اعلام کرد: این بالون در ۳۰ کیلومتری مرز‌های لبنان قرار دارد، اما فیلمی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک پهپاد تهاجمی با دو موشک به پایگاه نظامی در شهرک «المطله» در مرز شمالی حمله می‌کند.

علاوه بر این، روزنامه صهیونیستی گزارش داد که یک پهپاد انتحاری پرتاب شده توسط حزب الله به تجمع سربازان اشغالگر که در جایی در شهرک عرب العرامشه، در مرز با لبنان مخفی شده بودند، برخورد کرد.

19387718_254

در این گزارش ذکر شده است که این اقدامات نشان دهنده برخی از نمونه‌های معدود از اتفاقاتی است که روزانه در مرز لبنان و اراضی اشغالی رخ می‌دهد که تأیید می‌کند که سیستم‌های دفاعی در این رژیم درحالت ضعف هستند. او گفت که ارتش اشغالگر هنوز دفاع زمینی و هوایی برای دفع راهپیمایی‌های حزب الله ندارد، چیزی که قبلاً بسیاری از ژنرال‌های اشغالگر هشدار داده بودند که این اتفاق خواهد افتاد.

بر اساس گزارش روزنامه عبری، رهگیری پهپاد‌های لبنانی غیرممکن شده است، زیرا آنها در ارتفاع بسیار پایین پرواز می‌کنند، بنابراین می‌توانند از سیستم راداری عبور کنند و با شناسایی رادارها، به اهدافی که قبلاً شناسایی شده برخورد کرده و منهدم می‌شوند. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی