تسلا برای این خودروها فراخوان داد

کدخبر: ۶۵۰۷۰۷
اقتصادنیوز: خودروساز برقی تسلا برای بیش از ۱۲۵ هزار خودرو که نقص سیستم هشدار کمربند ایمنی دارند فراخوان صادر کرده است.
تسلا برای این خودروها فراخوان داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا اعلام کرد تسلا، سازنده خودرو‌های برقی، ۱۲۵ هزار ۲۲۷ وسیله نقلیه را در آمریکا به دلیل نقص در سیستم هشدار کمربند ایمنی که می‌تواند آسیب پذیری سرنشینان را در تصادفات افزایش دهد، فراخوان می‌کند.

این تنظیم گر آمریکایی اعلام کرد که خودرو‌ها مورد تایید الزامات ایمنی فدرال قرار نگرفته‌اند، زیرا چراغ هشدار کمربند ایمنی و صدای زنگ آنها ممکن است زمانی که راننده کمربند ایمنی را نبسته است فعال نشود. این فراخوان برخی خودرو‌های مدل S، مدل ۳ و مدل Y را شامل می‌شود.

تسلا برای رفع این مشکل به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر می‌کند و انتظار می‌رود استقرار آن در ژوئن آغاز شود.

خبر مرتبط
تسلا یوپی‌اس - مرکز فروش یو پی اس، استابلایزر و شارژر

قطعی برق همیشه جزو دغدغه های مردم، شرکت ها، ارگان ها و... به شمار می رود و همیشه دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند.

تسلا همچنین در ماه ژانویه ۲۰۰ هزار خودروی مدل S، X و Y را در آمریکا به دلیل نقص نرم افزاری که می‌تواند دید رانندگان در هنگام دنده عقب را مختل کند، فراخوان کرده بود. همچنین این شرکت حدود ۴ هزار خودروی سایبرتراک را به دلیل نقض فنی در ماه آوریل فراخوان کرده بود.

خبر مرتبط
خودروهای ارزان تسلا روانه بازار می‌شود

اقتصادنیوز: شرکت خودروسازی تسلا در تلاش است برای جلوگیری از مشکلات حاشیه سود و فروش خود، ارائه مدل‌های مقرون به صرفه‌تر را تسریع می‌بخشد.

گفتنی است تنظیم گران حوزه ایمنی خودروی در آمریکا ماه گذشته تحقیقاتی را در مورد فراخوان تسلا که بیش از ۲ میلیون خودرو را شامل می‌شد آغاز کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی