جسد دختر گم‌شده خرم‌آبادی در چه حالتی پیدا شد؟/ پای راننده تاکسی اینترنتی در میان است؟+ عکس

کدخبر: ۶۵۲۰۳۷
اقتصادنیوز: جسد نشسته دختر 17 ساله خرم‌آبادی که روز پنجشنبه 17 خردادماه روی پله‌های اردوگاه کمالوند پیدا شد، آفتاب سوخته بود.
جسد دختر گم‌شده خرم‌آبادی در چه حالتی پیدا شد؟/ پای راننده تاکسی اینترنتی در میان است؟+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، محمد قدمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان روز پنجشنبه 17 خردادماه از پیدا شدن جسد یک دختر 17 ساله اهل خرم آباد خبر داده و گفته بود: «در پی درخواست خانواده دختری مبنی بر گم شدن دخترشان، تیم‌های امداد و نجات به منطقه مورد نظر اعزام شدند و عملیات جستجو تا امروز بعدازظهر که جنازه این دختر پیدا شد ادامه داشت. این دختر ۱۷ ساله که با حالت ناراحتی از منزل شان در منطقه مطهری خارج شده و آخرین مقصدش منطقه کمالوند بود، بعدازظهر 17 خردادماه جسدش پس از گذشت سه روز در ارتفاع بالا دست اردوگاه کمالوند خرم آباد، با راهنمایی افراد محلی و با استفاده از پهباد تیم‌های جستجو این جمعیت پیدا شد.»

اما اصل ماجرا چه بود؟

بر اساس گزارشی که اعتمادآنلاین منتشر کرده است، روز چهارشنبه گذشته مردی به هلال احمر شهرستان خرم‌آباد رفت و از مفقود شدن دختر نوجوانش خبر داد. او گفت: روز گذشته (سه‌شنبه) دخترم که 17سال دارد گفت می‌خواهد به کتابخانه برود و از خانه بیرون رفت؛ اما عصر آن روز هرچه صبر کردیم به خانه برنگشت. ما که نگران شده بودیم با تلفن همراهش تماس گرفتیم اما جواب نداد.

bIOx9oDvwr2G

در ادامه این گزارش آمده است: «آن شب همه شهر را برای پیدا کردن او زیر پا گذاشتیم اما فایده‌ای نداشت تا اینکه تصمیم گرفتیم از پلیس و هلال احمر کمک بگیریم. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که دختر نوجوان با ناراحتی از خانه‌شان خارج شده و با یک تاکسی اینترنتی به منطقه کمالوند در اطراف شهر رفته و بعد از آن مفقود شده است. مأموران پلیس آگاهی در تحقیقات فنی خود پی بردند که آخرین مرتبه گوشی موبایل دختر 17ساله در این منطقه آنتن‌دهی داشت. هرچند خانواده او با یک روز تأخیر مفقود شدنش را اطلاع داده بودند اما ممکن بود دختر نوجوان هنوز در آن اطراف باشد. در این شرایط بود که تیم‌هایی از هلال احمر راهی منطقه شدند و جست‌وجو را آغاز کردند.»

این گزارش می افزاید: «خانواده دختر نوجوان نگران سرنوشت او بودند و بی‌قراری می‌کردند. در این شرایط امدادگران از همه امکانات خود برای یافتن دختر گمشده و پایان دادن به نگرانی اعضای خانواده‌اش استفاده کردند. هرچند چندین تیم از امدادگران در حال جست‌وجو و پایش منطقه بودند اما امدادگران از سگ‌های زنده‌یاب نیز استفاده کردند. خانواده دختر گمشده یکی از لباس‌های او را در اختیار امدادگران قرار دادند تا سگ‌های زنده‌یاب با استفاده از بوی لباس بتوانند او را پیدا کنند.»
Capture
امدادگران همه باغ‌ها و روستاهای اطراف را جست‌وجو کردند اما نتوانستند هیچ ردی از دختر نوجوان پیدا کنند. هیچ‌کس از سرنوشت او اطلاعی نداشت و معلوم نبود که چه بر سرش آمده است. با این حال تلاش‌ها برای یافتن او همچنان ادامه پیدا کرد.

در این گزارش آمده است:‌ «سه روز از مفقود شدن او می‌گذشت و عملیات جست‌وجو همچنان ادامه داشت تا اینکه امدادگران به اردوگاه کمالوند رسیدند. آنجا تفرجگاهی در پنج کیلومتری خرم‌آباد است و در ارتفاعات قرار دارد. سگ‌های زنده‌یاب امدادگران را به آنجا کشاندند و وقتی آنها به بخش بالایی اردوگاه رفتند در کمال ناباوری پیکر بی‌جان دختر نوجوان را درحالی‌که روی یک پله نشسته بود کشف کردند. هیچ آثار جراحتی بر بدن او وجود نداشت اما آفتاب‌سوختگی‌اش نشان می‌داد که او همان روز اول فوت شده و پیکرش زیر نور آفتاب کمی سوخته است. در این شرایط ماجرای کشف جسد دختر نوجوان به پلیس گزارش شد و با حضور ماموران، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.»

علت مرگ این دختر جوان هنوز مشخص نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی