اولتیماتوم انتخاباتی وزارت علوم به دانشگاه‌ها

کدخبر: ۶۵۲۵۵۷
اقتصادنیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها شرایط را برای مناظرات و مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کردند اما مدیران و مسئولان دانشگاه‌ها حق ورود به انتخابات ندارند.
اولتیماتوم انتخاباتی وزارت علوم به دانشگاه‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدعلی زلفی گل در حاشیه آیین رونمایی از سامانه جریان اقتصادی نوین (جان) درباره برگزاری نشست‌های و مناظره‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها گفت: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دستورات لازم را در این زمینه به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده است.

وی تأکید کرد: مسئولان دانشگاه‌ها و مدیران حق ورود به انتخابات ندارند؛ زیرا باید عدالت انتخاباتی برقرار شود. اما دانشگاه‌ها شرایط را برای مناظره و مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کرده اند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان است.

وزیر علوم افزود: سامانه جان برای ثبت محصولات شرکت‌های دانش بنیان و افزایش رویا پذیری این محصولات و معرفی به وزارت صنعت برای جلوگیری از واردات محصولاتی که تولید می‌شود. برای ثبت در این سامانه مجوز پارک‌های علم و فناوری دادیم و براساس دسترسی دادیم و تا کنون ۴۶ پارک علم و فناوری وارد سامانه جان شدند و بیش از هفت هزار محصول دانش بنیان در این سامانه ثبت و معرفی شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی