پاسخ حماس و جهاد اسلامی درباره طرح پیشنهادی مذاکره با تل آویو به قطر رسید

کدخبر: ۶۵۲۸۴۷
اقتصادنیوز: پاسخ حماس و جهاد اسلامی به طرح پیشنهادی برای مذاکره، توقف درگیری و تبادل اسرا به مقامات قطر به عنوان یکی از کشورهای میانجی‌گر تحویل داده شد.
پاسخ حماس و جهاد اسلامی درباره طرح پیشنهادی مذاکره با تل آویو به قطر رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی پاسخ مقاومت به طرح پیشنهادی را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر در دوحه تحویل دادند.

خبر مرتبط
حماس شرط اجرای قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت را اعلام کرد

اقتصادنیوز: یکی از اعضای ارشد حماس گفت: مادامی که قطعنامه تصویب شده در شورای امنیت از سوی اسرائیل مورد پذیرش واقع نشود، در عمل اجرا نخواهد شد.

منابع آگاه به الجزیره گفته‌اند که اصلاحاتی در طرح پیشنهادی صورت گرفته و این طرح باید آتش‌بس در غزه را نیز شامل شود.

براساس این گزارش، این اصطلاحات همچنین شامل عقب‌نشینی از همه نوار غزه از جمله گذرگاه رفح و محور فیلادلفیا در مرز با مصر است.

در بیانیه حماس و جهاد اسلامی آمده است که در پاسخ گروه‌های مقاومت منافع ملت فلسطین، ضرورت توقف کامل جنگ و خروج کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه در اولویت قرار گرفته است.

این بیانیه همچنین می‌افزاید که هیأت فلسطینی با تکیه بر احساس مسؤولیت ملی، آمادگی خود را برای تعامل مثبت برای دستیابی به توافقی که به پایان این جنگ منجر شود، اعلام می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی