امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه تأمین می‌شود؟ + توضیحات وزیر کشور

کدخبر: ۶۵۳۰۱۲
اقتصادنیوز: وزیر کشور با بیان اینکه محوریت انتخابات ریاست جمهوری با فراجا است، گفت: فرمانده انتظامی کشور برای برگزاری انتخابات در سایه امنیت، پیش بینی‌های لازم را انجام داده است.
امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه تأمین می‌شود؟ + توضیحات وزیر کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای فراجا در جمع خبرنگاران گفت: امنیت در انتخابات یک موضوع مهم و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست.

وی افزود: محوریت امنیت با فراجا هست و انتظامی این امنیت را برقرار می‌کند و الحمدالله ما شاهد امنیت بسیار عالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بودیم که حاصل کار بزرگ فراجا بود.

وزیر کشور عنوان کرد: در انتخابات پیش رو هم امنیت یک عنصر مهم و تعیین کننده است و فراجا برای آن پیش بینی های لازم را انجام داده و امنیت انتخابات با محوریت فراجا خواهد بود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وحیدی با یادآوری اینکه در چند سال اخیر، شاهد حضور فعالانه فراجا در عرصه‌های تأمین امنیت مراسم و انتخابات بوده‌ایم، گفت: در انتخاب ریاست جمهوری پیش رو نیز با توجه به پیش بینی‌های گسترده و با توجه به تدابیر فرمانده کل انتظامی ان شاءالله شاهد انتخاباتی پرشور در سایه امنیت خواهیم بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید