حرکت عجیب جواد عزتی در روز تولد مه لقا باقری

کدخبر: ۶۵۳۲۸۹
اقتصادنیوز : مه لقا باقری همسر جواد عزتی که تبریکات روز تولدش را به اشتراک میگذاشت حرکت عجیب جواد عزتی در روز تولد این بازیگر جلب توجه کرد.
حرکت عجیب جواد عزتی در روز تولد مه لقا باقری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون تولد 40 سالگی خود را جشن گرفت و تبریکات فراوانی را از طرف هنرمندان و هوادارانش دریافت نمود اما جواد عزتی همسر مه لقا باقری تا کنون به مناسبت تولد همسرش پست و استوری منتشر نکرده، همین امر باعث به راه اندازی موجی از شایعات در فضای مجازی شد و بار دیگر خبر جدایی این زوج هنرپیشه بر روی زبان ها افتاد. 

 مه لقا باقری به مناسبت تولد 40 سالگیش صفحه خود را به روز کرد و در استوری به تبریکات تولدش پاسخ داد، در این استوری ها اما خبری از تبریک جواد عزتی مالک سریال زخم کاری 3 نبود.

 مه-لقا-باقری (4)

همین امر گمانه زنی هایی از جدایی آنها در فضای مجازی را به راه انداخت، البته نداشتن حلقه ازدواج در دستان مه لقا باقری و جواد عزتی و شرکت نکردن این دو هنرمند با یکدیگر در اکران فیلم هایشان به این گمانه زنی ها قوت بخشیده. مه لقا باقری و جواد عزتی تا کنون واکنشی به حواشی اخیر زندگی خصوصیشان نشان نداده و این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.

 مه لقا و جواد عزتی کارگردان تمساح خونی از سال 1385 ازدواج کرده اند و مه لقا 6 ماه از همسرش بزرگتر است و این زوج فرزندی ندارند.   

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی