قالیباف: همه کشورها حسرت قدرت ما را می‌خورند/مدیری که امکانات می‌خواهد توان تحول ندارد

کدخبر: ۶۵۳۶۴۵
اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «با مردم» گفت: مدیری که امکانات می‌خواهد توان تحول ندارد.
قالیباف: همه کشورها حسرت قدرت ما را می‌خورند/مدیری که امکانات می‌خواهد توان تحول ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بعداز ظهر شنبه -۲۶خردادماه - از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مهمان برنامه« با مردم» از شبکه یک سیما بود.

وی که با شعار «خدمت و پیشرفت» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر شده، در این برنامه محورها و برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف تشریح کرد.

سعید جلیلی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدباقرقالیباف، علیرضا زاکانی،مصطفی پورمحمدی ومسعود پزشکیان ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی در این برنامه گفت: در حوزه دفاعی توانسته ایم در قدرت بازدارندگی جهان باشیم که همه کشورها به قدرت ما حسرت می‌خورند باید در مسیر پیشرفت گام برداریم. 

وقتی دشمن به سرزمین حمله کرد بدون آموزش و سازماندهی خاص و با حداقل تجهیزات به جبهه رفتیم همه باور و ایمان داشتیم و گوش به فرمان امام بودیم و برای دفاع از وطن و ناموس با انگیزه بودیم. 

قالیباف تأکید کرد: امروز می توان با افتخار بیان کرد که ایران سربلند از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده که می توان در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت را به سمت پیشرفت و در حقیقت از پایایی به سمت پویایی برد.

پیام انقلاب فراخوانی یک حرکت بزرگ برای ساختن آینده‌ای متفاوت از گذشته بود و به خاطر همین پیام مورد حمله معارضان داخلی و تهاجم خارجی قرار گرفت؛ ما ۸ سال جنگ سخت را در یک نبرد نابرابرانه پشت سر گذاشته و ۳۵ سال دیگر را در جنگ نیابتی و فشارهای جنگ شناختی و در راس آن در یک تحریم ظالمانه اقتصادی بودیم.

قالیباف بیان کرد: دشمنان به دنبال این بوده که ملت ما را از آینده خود ناامید و از گذشته خود پشیمان کرده و آن ها را پریشان کنند، اما ایران عزیز و ملت ما همچنان سروی بلندقامت و مستحکم ایستاده و از همه سختی ها و دشمنی ها عبور کرده و اقتدار و بزرگی خود را در اوج نگه داشته اشت.

وی ادامه داد: ایران عزیز و قوی ما با قدرت کسب کرده، ایده مقاومت و عمل به وعده صادق و جغرافیای سیاسی منحصر به فرد منطقه‌ای و جهانی یک بازیگر اصلی در صحنه منطقه و بین المللی است. امروز می‌توان با افتخار گفت که ایران سربلند از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده و می‌توانیم در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت را به سمت پیشرفت و در حقیقت از پایایی به سمت پویایی برسیم.

اجازه نمی دهیم دشمنان «ایران جان ما» را دور بزنند

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هرگز اجازه نمی دهیم دشمنان و بدخواهان ایران و اسلام «ایران جان ما» را دور بزنند.

قالیباف توضیح داد: همانطور که در حوزه دفاعی توانسته‌ایم در یک قدرت بالای بازدارندگی فعال در منطقه و جهان باشیم که همه کشورها حسرت این قدرت ما را می‌خورند، می توان این تجربه را در عرصه پیشرفت همه جانبه تکرار کرده و در این مسیر با هم گام برداریم.

وی اضافه کرد: در آغاز تجاوز دشمن و دفاع مقدس بدون سازماندهی و حداقل تجهیزات به سمت جبهه رفتیم؛ همه ما باور و ایمان داشتیم و گوش به فرمان و با انگیزه برای دفاع از وطن و انقلاب و ناموس مان بودیم. اینگونه کنار هم قرار گرفتیم و بعد سازماندهی و آموزش پیدا شد؛ ایستادیم و سرنوشت جنگ تغییر کرد و خرمشهر آزاد شد. تجهیزات نداشتیم و از دشمن غنیمت گرفتیم.

قالیباف اظهار کرد: آن روز حداکثر توپخانه ۱۵ کیلومتری داشتیم و امروز موشک های نقطه زن و با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر داریم که بر سر دشمنان و بدخواهان ما و بشریت، فرود می آید؛ همان اراده و فرهنگ ادامه پیدا کرد و امروز قدرتی داریم که حسرت کشورهای منطقه است.

پیام انقلاب اسلامی فراخوان یک حرکت بزرگ برای ساختن آینده‌ای متفاوت از گذشته بود، تاریخ چند هزار ساله کشور پهناور و بزرگمان، ایران عزیز همراه با مبارزات، سختی‌ها، فرازها و فرودها بوده است؛ امروز کشوری آزاد، مستقل و آباد هستیم، همه تلاش‌ها در دوران ۴۵ ساله انقلاب اسلامی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی