جلیلی: حل مسائل و مشکلات موجود بسیار مهم است اما.../ واکنش جلیلی به اظهارات جنجالی ظریف

کدخبر: ۶۵۴۳۰۱
اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حل مسائل و مشکلات موجود بسیار مهم است اما این موضوع برای یک زندگی پر نشاط موفق و رو به پیشرفت کافی نیست. جلیلی به اظهارات امروز ظریف نیز واکنش نشان داد.
جلیلی: حل مسائل و مشکلات موجود بسیار مهم است اما.../ واکنش جلیلی به اظهارات جنجالی ظریف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سعید جلیلی عصرسه شنبه در مصلی شهریار طی سخنانی گفت: در روزهای انتخابات و صحبت‌هایی که در مورد آینده کشور می‌شود، همه وظیفه داریم، در آینده کشور تأثیر بگذاریم و در انتخاب سرنوشت خود در این عرصه نقشمان را ایفا کنیم.

خبر مرتبط
تصاویر دیده نشده از جلسات سعید جلیلی و شهیدابراهیم رئیسی+ فیلم

اقتصاد نیوز : برش هایی از مستند تبلیغاتی سعید جلیلی در کنار ابراهیم رئیسی منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

وی با طرح این سوال که «ما چه آینده‌ای برای فرزندانمان در نظر گرفته‌ایم؟» گفت: دو نگاه در این خصوص وجود دارد، برخی با استفاده به برخی ضعف‌ها و آسیب‌هایی که در کشور وجود دارد، این ضعف‌ها را لیست کرده و می‌گویند، اگر بتوانیم این مسائل و مشکلات را حل کنیم، کار بزرگی کردیم، درست هم می‌گویند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: حل مسائل و مشکلات موجود بسیار مهم است اما این موضوع برای یک زندگی پر نشاط موفق و رو به پیشرفت کافی نیست، لذا شما می‌بینید، در زندگی فردی نیز رفع برخی از آسیب‌ها و مشکلات ضروری است اما کافی نیست.

خبر مرتبط
تصاویر دیده نشده از جلسات سعید جلیلی و شهیدابراهیم رئیسی+ فیلم

اقتصاد نیوز : برش هایی از مستند تبلیغاتی سعید جلیلی در کنار ابراهیم رئیسی منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

وی حل مسائل و مشکلات مردم و برطرف کردن ضعف‌ها را کار مهمی دانست و گفت: این اقدام باید انجام شودّ اما آیا آنچه که در چهار سال آینده باید نصیب ما شود، این است که چند مشکل را رفع کنیم یا اینکه می‌توان هدف دیگری را نیز در این چند سال تعریف کرد.

جلیلی ادامه داد: ما در برنامه‌ای که اعلام کردیم یک ادعا کردیم که امروز در موقعیت و نقطه تاریخی هستیم که ویژگی آن این است که کشور، ملت و انقلاب ما فرصت‌های بسیار در اختیار ما می‌گذارد.

وی با بیان این که نظریه پردازان فشار حداکثری در غرب به شکست این فشار حداکثری اذعان کردند، گفت: این موفقیت یک ملتی است، که خود را باور کرده است، اینجا دو نگاه است، یکی نگاهی که می‌گوید، من می‌توانم و او را شکست می‌دهم، نه در دفاع مقدس که در همین عرصه‌های اقتصادی او را شکست می‌دهم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به برخی اظهار نظرها اشاره کرد و گفت: امروز بعد از ظهر کسی گفته است، که نه این موفقیت ما نبوده است، خود آمریکا می‌گوید، شکست فاحش خورده‌ایم، بعد شنیدم که کسی گفته است، خیر خود بایدن نخواسته است.

نامزد انتخابات ریاست جهودی ادامه داد: خود بایدن نخواسته است؟ اولا اگر خود بایدن نمی خواسته، پس چرا در آن ۹ ماهی که شما در کار بودید، این کار (فروش نفت) را نکردید؟ این را جواب بدهید. ثانیا خود بایدن اذعان کرده که نه تنها یکی از تحریم‌های ترامپ را کم نکرد بلکه در همین مدت ده‌ها تحریم دیگر افزوده است.

وی همچنین گفت: شماهایی که می‌گفتید تحریم را برمی‌داریم وقتی دولت را تحویل گرفتید، ۸۰۰ تحریم اضافه شد به تحریم‌های قبلی. با این حال خود دشمن می‌گوید راهبرد ما شکست فاحش خورد؛ خود وزیر خارجه‌شان در سنای آمریکا گفت ایرانی‌ها توانسته‌اند اما این فرد باز می‌گوید ما نتوانسته‌ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی