پزشکیان: مگر دولت روحانی چه بدی داشت؟/چرا سیاستی را درست کردیم که...+فیلم

کدخبر: ۶۵۵۷۴۰
اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مگر دولت روحانی چه بدی داشت؟ دولت روحانی برجام را درست کرد، اینها به برجام بد و بیراه می گویند و خودشان را می کشند که برجام را برگردانند ولی نمی توانند!
پزشکیان: مگر دولت روحانی چه بدی داشت؟/چرا سیاستی را  درست کردیم که...+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به این ادعا که دولت سوم روحانی را تشکیل می دهد، گفت: من که دولت خودم هستم، حرفم این است که مگر دولت روحانی چه بدی داشت؟ دولت روحانی برجام را درست کرد، اینها به برجام بد و بیراه می گویند و خودشان را می کشند که برجام را برگردانند ولی نمی توانند!

وی ادامه داد: برجام را چه کسی خراب کرد؟ چرا نگذاشتند؟ حالا می گویند حلش می کنیم. آن موقع که در مجلس بودیم و گروهی بودیم که برجام را بررسی می کردیم و آقای زاکانی هم بود، به برادرمان آقای جلیلی گفتم شما به من بگویید برجام را نپذیرفتید نقشه راه شما برای ادامه کار چیست؟ هر کسی ارتباطش با دنیا را قطع کند عقب مانده است.

او اظهار داشت: مقام معظم رهبری می گویند با همه دنیا باید حرف بزنیم ولی بجز اسرائیل. خب چرا با همه دعوا می کنیم؟ چرا سیاستی را  درست کردیم که الان تجار ما، دانشجویان ما، پزشکان ما حتی نمی توانند به اروپا بروند، ارتباط علمی پیدا کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی