رهبر انصارالله یمن: عملیات ما علیه آمریکا، اسرائیل و انگلیس ادامه دارد

کدخبر: ۶۵۶۰۹۰
اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن در سخنانی اظهار داشت: عملیات ما علیه آمریکا، اسرائیل و انگلیس ادامه دارد. عملیات ما علیه آمریکا و انگلیس موثر است.
رهبر انصارالله یمن: عملیات ما علیه آمریکا، اسرائیل و انگلیس ادامه دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن اعلام کرد: کوتاهی در پوشش رسانه ای مربوط به رنجهای ملت فلسطین درباره گرسنگی و افشای جنایات دشمن صهیونیست و شرکای آن وجود دارد.

خبر مرتبط
بدرالدین الحوثی به مسلمانان چه پیامی داد؟

اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه عید سعید قربان برای رهایی بشریت از تسلیم در برابر طاغوت و شیاطین است، توصیه‌هایی به مسلمانان برای یاری دادن به ملت مظلوم فلسطین کرد.

وی بر ضرورت تحرک رسانه ای موثر از سوی کشورهای عربی و نیز تحرکات گسترده دیپلماتیک و سیاسی در این زمینه تاکید کرد و گفت: باید حمایت رسانه ای از ملت فلسطین به عمل آید و آمریکا و اسکله شناورش که آنرا برچید، رسوا شود.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: رنج های مجروحان در غزه ادامه دارد و ۲۵ هزار زخمی نیاز به درمان دارند. دشمن صهیونیست با محاصره غزه مانع از خروج زخمی ها برای درمان می شود و همه گذرگاههای را بسته است.

الحوثی تاکید کرد: کشتار و ربودن فلسطینی ها و یورش به منازل آنها از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری ادامه دارد. صهیونیستها به یورش خود به مسجدالاقصی و اهانت به اسلام و مسلمین ادامه می دهند و آمریکا حامی و شریک آنهاست. آمریکا به تجهیز تسلیحاتی دشمن صهیونیست ادامه داده و بمب های ویرانگر به آن می دهد که ویرانی و کشتار ملت فلسطین را به همراه دارد. طبق گزارشهای رسانه ای بیش از ۴۰۰ محموله کمک تسلیحاتی آمریکایی برای حمایت از رژیم صهیونیستی از شروع جنگ غزه ارسال شده است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه به حملات گسترده علیه ملت فلسطین و علیه اعراب و مسلمین و دروغ پردازی ها اشاره کرد.

وی افزود: صحبت از این است که مراکز اروپایی ۳۶ میلیارد به شکل وام برای حمایت از دشمن صهیونیست برای کشتن فلسطینی ها به این رژیم داده اند.

رهبر انصارالله یمن به پایداری مثال زدنی مبارزان فلسطینی و نیز ایستادگی ملت صبور و مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رزمندگان فلسطینی در غزه در کمین های موفق، خسارات و تلفات سنگین به اشغالگران وارد می کنند. این روند گواهی بر ثابت قدم بودن آنهاست و شکست بزرگ دشمن است.. برادران مقاومت در غزه پهپادهای دشمن را به چنگ می آورند. دشمن به جنایات گسترده علیه ملت فلسطین روی آورده است. دشمن در حال شکست است و بسیاری در داخل این رژیم آنرا بیان می کنند.

رهبر انصارالله یمن به حمایت گسترده ساکنان غزه از مبارزان فلسطینی و خنثی سازی طرحهای تل آویو برای رخنه در میان ملت فلسطین اشاره کرد.

وی همچنین به تداوم اعتراضات به جنگ غزه در دانشگاههای آمریکا و سرکوب و فشارهای وارده از سوی مقامات آمریکایی به دانشجویانا و نیز تداوم اعتراضات دانشجویی در دانشگاههای آلمان، سوئد، سوئیس، بلژیک و دیگر کشورهای اروپایی نیز اشاره کرد.

وی افزود: پلیس این کشورها به معترضان به شکل وحشیانه حمله می کنند.

الحوثی از مردم اردن به عنوان فعال ترین ملت در کشورهای عربی نام برد که به طور مستمر در راهپیمایی اعتراض آمیز علیه جنگ غزه شرکت می کنند.

وی به اعتراضات مردمی در کشور مغرب و مخالفت مردمی با خط مشی سازشکارانه و حمایتگرانه رباط از رژیم صهیونیستی نیز اشاره و تاکید کرد: ما به مردم مغرب دلبسته ایم که بر دامنه اعتراض خود بیفزاید. نظام مغرب با سیاست حمایت گرانه خود به شکل بدی با ملت خود برخورد می کند.

رهبر انصارالله یمن در ادامه با اشاره به ضربات مهلک حزب الله به دشمن صهیونیست، گفت: دشمن به علت حملات گسترده حزب الله در بحران گرفتار شده است.

وی به جنگ روانی اشاره کرد که آمریکا و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس علیه لبنان درباره احتمال جنگ گسترده علیه لبنان به راه انداخته اند.

الحوثی گفت: دشمن از جنگ گسترده علیه لبنان سخن می گوید در حالی که در بحران واقعی گرفتار شده و متوجه نتایج بسیار خطرناک و ویرانگر آن است. این مواضع مقامات صهیونیست نشانه ترس بزرگ از نتایج جنگ گسترده علیه حزب الله است. آنچه برای دشمن در صورت جنگ با حزب الله رخ خواهد داد، فراتر از تصورش است.

وی همچنین به عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت اسلامی عراق نیز اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما امروز چهار عملیات مشترک با مقاومت عراق انجام دادند. این عملیات مشترک روندی مهم است که آمال ملتهای عربی در انسجام و همدلی را نمایانگر می سازد. به برادران مبارز در عراق و ملت عزیز این کشور درود می فرستم. عملیات یمن علیه دشمن، موثر و فعال است. نیروهای مسلح ما این هفته چهار عملیات قوی با هفت موشک بالستیک و بالدار و قایق های ویرانگر انجام دادند. قایق طوفان توان حمل یک و نیم طن مواد منفجره را دارد که خسارات سنگینی به کشتی های دشمنان وارد می کند. دشمن هراس شدیدی از قایق طوفان دارد و در عمل این قایق طوفان به پا می کند. از تاثیرات جدید این قایق ورود آب به این کشتی ها به شکل مستقیم است.

الحوثی همچنین بیان کرد: از عملیات مهم این هفته همچنین موشک حاطم است که موشکی مهم است. موشک حاطم تاثیرات زیادی به همراه دارد. از تحولات مهم خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور پس از متحمل شدن تلفات سنگین است. این ناو هنگام حمله به آن به شمال دریای سرخ فرار کرد. قبل از خروج هدف قرار گرفت و به سمت کانال سوئز گریخت. از حالا می گوییم که هر ناوهواپیمابر جدیدی پس از ورود به دریای سرخ مورد هدف قرار خواهد گرفت. اگر ناوهای جدید به دنبال ماجراجویی باشد، و مانند آیزنهاور متحمل خسارت شود پس به منطقه بیاید. ناوهای جدید در معرض خطر خواهند بود و این با توجه به توان پیشرفته موشکی ما است که توان مقابله با آن نیست.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: عملیات ما علیه آمریکا، اسرائیل و انگلیس ادامه دارد. عملیات ما علیه آمریکا و انگلیس موثر است. دشمنان به علت تاثیرات اقتصادی عملیات های ما در تنگنا هستند و افزایش هزینه های امنیت کشتی ها را شاهد هستیم. تاثیرات فزاینده بر تولید کنندگان و تجار آمریکا و انگلیس وجود دارد ونگرانی از تورم اقتصادی است.

وی افزود: آمریکا و انگلیس این هفت هشت حمله به الحدیده انجام دادند. آمریکا به دنبال وارد کردن دیگران در جنگ علیه یمن است و موضع آن ضعیف و شوکتش در دنیا بر باد رفته است. دنیا شاهد است که چگونه آمریکا در دریای سرخ هدف قرار می گیرد و ناوچه ها و ناوهای آن در وضعیتی ذلت بار می گریزند. ضعف آشکار و هزینه های سنگین بحران واقعی موجب شده است که آمریکا به دنبال وارد کردن دیگران از جمله کشورهای عربی و اروپایی باشد. آمریکا همچنین به دنبال ایجاد نگرانی نزد چین و روسیه به خاطر کشتی هایشان برآمده است و تلاش کرده که دیگر کشورها را نیز نگران کند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: ما بر موضع خود در حمایت و یاری ملت فلسطین اصرار داریم و عملیات ما تا زمان پایان جنگ غزه و رفع محاصره آن ادامه خواهد داشت. عملیات ما علیه کشتی های مرتبط به دشمن اسرائیلی است و علیه آمریکا و انگلیس به خاطر شراکت با دشمن و جنگ علیه کشور ماست. هر آنکه اقدامی علیه کشور ما انجام دهد در تنگنا قرار خواهد گرفت و بازنده و وضعیتش مشابه آمریکا و انگلیس خواهد بود.

رهبرانصارالله یمن نتیجه حمله به غزه را شکست خورده دانست و گفت: چشم انداز روشنی پیش روی اسرائیل، آمریکا و انگلیس در غزه وجود ندارد و هم فقط جنایت مرتکب می شوند. همچنین آنها در متوقف کردن جبهه های پشتیبان کنده غزه نیز ناکام عمل کرد اند. آمریکا و انگلیس با حملات خود در راستای توسعه توان نظامی ما حرکت کرده اند.

الحوثی با اشاره به تداوم حمایت ملت یمن از فلسطین و غزه بیان کرد: ملت عزیز ما شوکت آمریکا را بر باد داد. همان آمریکایی که کشورهای دیگر جرات حمله به ناوچه ها یا ناوها یا کشتی هایش را در دریاها ندارند. از مردم یمن می خواهم که در راهپیمایی میلیونی فردا جمعه در میدان السبعین صنعا و دیگر استانها شرکت کنند. مردم ما با خروج میلیونی خود، ثبات و وفاداری خود با ملت مظلوم فلسطین اثبات خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ تیر

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی