سازو کار جلیلی در قبال اعتراضات مردمی/ اعتراض فقط به خیابان آمدن نیست

کدخبر: ۶۵۶۹۷۵
اقتصادنیوز: سعید جلیلی در جریان برگزاری مرحله دوم مناظرات ریاست جمهوری درباره سازو کار برخورد با مردم درباره اعتراضات پاسخ داد.
سازو کار جلیلی در قبال اعتراضات مردمی/ اعتراض فقط به خیابان آمدن نیست

به گزارش اقتصادنیوز، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظره دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری گفت :بحث امربه معروف و نهی از منکر موضوع متعالی است و باید از دولت و دولتمردان ایجادشود. 

جلیلی با بیان اینکه اعتراض فقط در خیابان آمدن نیست باید درباره مواردی که اشتباه هست اعتراض کرد، گفت: سازوکار این نیست کارگر به کف خیابان بیاید. اگر دفتر باز باشد تا کارگران بیایندو سخنان خود را بگویند به کف خیابان نمی آیند. باید به میان مردم رفت و حرفها را شنید. ده ها ساعتی که در دانشگاه های تهران و شهرستان بودم، در زمان دولت رفیق ما (شهید رئیسی) هم بود؛ حرفها چالشی بود و سوالاتی می‌‌کردند که البته وقتی خوب توضیح می دادید قانع می شدند.

او افزود: ما در زمان دولت رقیب(آقای روحانی) هم همین کار را کردیم.  باید به میان کارگران رفت و صحبتهایشان را شنید. این صحبتها که شما (آقای پزشکیان) از سر دلسوزی هم می فرمایید،‌خوب است اما کافی نیست. وقتی برنامه تبدیل به قانون شد، این یعنی الزام و همه باید آن را انجام بدهند.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی