رگبار و رعد و برق در این نقاط کشور/ دمای تهران به 35 درجه می‌رسد

کدخبر: ۶۵۷۳۰۹
اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، گیلان، مازندران، ارتفاعات کرمان در ساعات بعد از ظهر و شب، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.
رگبار و رعد و برق در این نقاط کشور/ دمای تهران به 35 درجه می‌رسد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش‌یابی، پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های تهران و البرز، جنوب فارس، غرب هرمزگان و غرب مازندران، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه، بارش در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز تهران و مازندران ادامه خواهد داشت.

در پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و در استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا روز جمعه مواج است.

خبر مرتبط
وضعیت هوا در شرق کشور خطرناک شد/شاخص کیفی به ۵۰۰ واحد رسید!

اقتصادنیوز: بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، ظهر امروز شاخص کیفیت هوا در برخی مناطق شرق کشور به ۵۰۰ واحد یعنی خطرناک برای تمام گروه‌ها رسید.

آسمان امروز تهران کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و در برخی ساعت‌ها با افزایش سرعت باد همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۵ و کمینه دمای آن ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی