گردشگری ایران و اندونزی اوج می‌گیرد

کدخبر: ۶۵۷۶۵۵
اقتصادنیوز: معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران که در راس هیاتی از بخش دولتی و خصوصی به جاکارتا سفر کرده است، در ملاقات با مقامات ارشد دولتی حوزه توریسم و مدیران گروههای گردشگری اندونزی، راهکارهای تقویت مناسبات دوکشور را در رابطه با توریسم پیگیری کرد.
گردشگری ایران و اندونزی اوج می‌گیرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  علی اصغر شالبافیان همراه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در نشست انجمن مدیران گروههای گردشگری و آژانس های مسافرتی اندونزی در محل وزارت گردشگری اندونزی به عنوان میهمان ویژه شرکت کرد و همچنین در نشست یادشده با وزیر گردشگری اندونزی نیز درخصوص موضوعات مورد علاقه گفتگو کرد.
در ادامه معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا با خانم مارتینی معاون وزیر گردشگری و اقتصاد خلاق اندونزی ملاقات کردند.
شالبافیان در این ملاقات با اشاره به برگزاری همایش گردشگری ایران و اندونزی، اهمیت این رویداد را در ارتقای همکاری های دو کشور در زمینه توریسم خاطر نشان کرد.

خبر مرتبط
صهیونیست ها بیمارستان اندونزی را محاصره کردند+ آمار جدید شهدا

اقتصادنیوز :شبکه الجزیره گزارش داد که شمار شهدای حملات بامداد امروز سه شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به ۱۶ نفر رسید.


معاون وزیر گردشگری اندونزی نیز ضمن تاکید بر فرصت های موجود، همکاری های موزه های دو کشور را در راستای گسترش ارتباطات دو ملت در حوزه گردشگری موثر ارزیابی کرد که با موافقت مقام کشورمان مواجه گردید.

مقام اندونزیایی همچنین در رویداد فرهنگی معرفی مزایای کشورمان در حوزه های گردشگری سلامت، طبیعت، تاریخی و مذهبی، سخنرانی کرد و محتوای تولید شده توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین رایزنی فرهنگی سفارت ایران برای حاضران به نمایش درآمد.
در پایان مراسم یادداشت تفاهم همکاری های گردشگری بین اتحادیه های صنفی دو کشور امضا و سپس مدیران موسسه های گردشگری با یکدیگر وارد مذاکرات فردی شدند. این تلاش اولین بار در نوع خود در اندونزی می باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی