ارائه خدمات هویتی به این افراد در منزل انجام می‌شود

کدخبر: ۶۵۸۳۹۱
اقتصادنیوز: رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور از ارائه خدمات هویتی ویژه در منزل به جانبازان، معلولان، سالمندان و توانخواهان خبر داد.
ارائه خدمات هویتی به این افراد در منزل انجام می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور از ارائه خدمات هویتی ویژه در منزل به جانبازان، معلولان، سالمندان و توانخواهان خبر داد.

وی تصریح کرد: در راستای حل مشکلات هویتی و شناسنامه‌ای جانبازان، معلولان،‌ سالمندان و توانخواهان ادارات ثبت‌ احوال نسبت به اعزام نیرو برای ارائه خدمات هویتی به این افراد در منزل اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: با هماهنگی سازمان بهزیستی کشور و معرفی مراکز بهزیستی، آسایشگاه‌ها، ارتباط دو سویه بین این مراکز و ادارات ثبت‌ احوال برقرار شده و در راستای ارائه خدمات هویتی با حضور همکاران اداره ثبت‌ احوال در محل این مراکز نسبت به ارائه خدمات به معلولان اقدام شده است.

خبر مرتبط
سازمان ثبت احوال کشور جوابیه صادر کرد/پاسخ به اخبار منتشر شده درباره افراد فاقد شناسنامه

اقتصادنیوز: روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور در خصوص اخبار منتشره در خصوص افراد فاقد شناسنامه مدعی تابعیت ایرانی در استان سیستان و بلوچستان جوابیه صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی دارد در صورت نیاز جانبازان، معلولان، سالمندان و توانخواهان، به خدمات هویتی در منزل با هماهنگی با نزدیک‌ترین اداره ثبت‌ احوال محل سکونت،‌ نسبت به اعزام همکاران و اخذ درخواست از متقاضیان اقدام کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی