طوفان این شهر را در نوردید/ هشدار مهم صادر شد

کدخبر: ۶۶۰۴۴۴
اقتصادنیوز:‌ رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه وزش باد شدید کاشان را در می‌نوردد، گفت: با توجه به این شرایط هشدار زرد هواشناسی صادر شد.
طوفان این شهر را در نوردید/ هشدار مهم صادر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عباس ارغوانی، ضمن اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در کاشان اظهار داشت: به واسطه این ناپایداری جوی وزش باد، گرد و خاک و کاهش دید در شهرستان کاشان پیش‌بینی می‌شود.

وی در بیان جزئیات ناپایداری جوی در کاشان افزود: در ساعات بعد از ظهر روز پنج‌شنبه و جمعه و تا اوایل شنبه 30 تیرماه، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، همراه با گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق کاشان و آران‌ و بیدگل پیش‌بینی شده است.

خبر مرتبط
مردم در این 10 استان احتیاط کنند/ هواشناسی هشدار داد

اقتصادنیوز: در پی فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی هشدار زرد هواشناسی برای 10 استان کشور صادر شد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه دمای هوا همچنان در شرایط بسیار گرم پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوا حداکثر بالای 40 و حداقل حدود 30 درجه سانتیگراد باشد که دمای هوای قابل توجه است.

وی با بیان اینکه با توجه به این شرایط لازم است شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، گفت: گروه‌های حساس شامل کودکان، سالمندان، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و زنان باردار حضور در فضایی باز را به حداقل کاهش دهند.

ارغوانی در بیان توصیه به منظور جلوگیری از گرمازدگی تصریح کرد: افراد به منظور جلوگیری از گرمازدگی ترددهای خود را در زمان غروب آفتاب و یا ساعاتی که دمای هوا پایین‌تر است، موکول کنند و مصرف مایعات مناسب داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید