یکی از رزمندگان حزب‌الله به شهادت رسید+‌ عکس

کدخبر: ۶۶۰۴۴۸
اقتصادنیوز:‌ حزب الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در جنوب این کشور خبر داد.
یکی از رزمندگان حزب‌الله به شهادت رسید+‌ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،‌ حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که «حسن علی مهنا» معروف به «ابوهادی» از ساکنان شهرک «جبال البطم» منطقه صور در جنوب این کشور در راه دفاع از قدس به شهادت رسیده است.

رسانه ها، پیشتر از هدف قرار گرفتن و انهدام یک خودرو در همین منطقه توسط پهپاد اسرائیلی خبر داده بودند.

خبر مرتبط
حمله موشکی حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی اسرائیل

اقتصادنیوز:‌ حزب الله لبنان از هدف قرار دادن محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و تجهیزات جاسوسی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

171283781

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی، نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید