نانسی پلوسی پشت کامالا هریس درآمد/ حمایت این افراد از جانشین بایدن تا ساعات آینده

کدخبر: ۶۶۱۵۴۲
اقتصادنیوز: رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از کامالا هریس به عنوان نامزد دموکرات‌های برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا حمایت کرد.
نانسی پلوسی پشت کامالا هریس درآمد/ حمایت این افراد از جانشین بایدن تا ساعات آینده

به گزارش اقتصادنیوز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بلافاصله بعد از انصراف کناره گیری از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری، از معاون خود کامالا هریس حمایت کرد. 

در این میان، نگاه جهانی این بود که باراک اوباما، نانسی پلوسی و چاک شومر(سناتور نیویورک در سنای ایالات متحده آمریکا)نیز از هریس حمایت کنند. با این حال تا شب گذشته خبری از حمایت این سه چهره تاثیرگذار دموکرات از هریس نبود. 

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته نانسی پلوسی، رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که از کامالا هریس برای جایگزینی جو بایدن به عنوان رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ حمایت خواهد کرد.

همچنین سی ان ان گزارش داد که امروز چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان حمایت خود از هریس را ابراز خواهند کرد.

خبر مرتبط
شانس بیشتر کامالا هریس از جو بایدن در انتخابات/ فاصله با ترامپ همچنان زیاد است؟

اقتصادنیوز: شانس پیروزی کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اگرچه هنوز از شانس پیروزی دونالد ترامپ کمتر است اما در عین حال شانس پیروزی معاون جو بایدن بسیار بیشتر از شانسی است که خود رئیس جمهور آمریکا در صورت شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایالات متحده از آن برخوردار بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید