گفت‌وگوی تلفنی مقامات اسرائیل و آمریکا/حمایت واشنگتن از تل‌آویو

کدخبر: ۶۶۳۳۹۱
اقتصادنیوز: لوید آستین در تماس تلفنی با یوآو گالانت بر حمایت واشنگتن از امنیت تل آویو تاکید کرد.
گفت‌وگوی تلفنی مقامات اسرائیل و آمریکا/حمایت واشنگتن از تل‌آویو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، آمریکا بزرگترین حامی مالی، تسلیحاتی، و سیاسی رژیم صهیونیستی در توحش این رژیم در منطقه محسوب می‌شود به طوری که تمامی اقدامات تل آویو با هماهنگی‌های اطلاعاتی با واشنگتن انجام شده و حتی تسلیحاتی که این رژیم برای اقدامات خود به کار می‌برد به طور مستقیم از سوی ایالات متحده تامین می‌شود. از این رو، تعجبی ندارد که با تشدید تنش‌ها در منطقه، واشنگتن بار دیگر از این رژیم حمایت کند. 

به گزارش الجزیره، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا طی تماسی تلفنی با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر حمایت واشنگتن از تل آویو تاکید کرد. 

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آستین در این تماس تلفنی درباره حمله راکتی صورت گرفته به بلندی‌های جولان اشغالی با گالانت به رایزنی پرداخت. 

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف در این تماس تلفنی درباره پاسخ اسراییل به حزب الله و نیز تلاش‌های دیپلماتیک تل آویو برای رسیدن به توافق با لبنان به منظور بازگرداندن آرامش در دو سوی مرز و بازگشت غیرنظامیان به خانه‌های خود در این منطقه گفتگو کردند. 

وزیر دفاع آمریکا در این تماس تلفنی بر حمایت تزلزل ناپذیر آمریکا از امنیت اسراییل و بر حق این رژیم در دفاع از خود تاکید کرد. 

خبر مرتبط
ترس کابینه نتانیاهو در پی ترور اسماعیل هنیه/ نمی‌توانیم واکنش نشان دهیم

اقتصادنیوز: کابینه رژیم صهیونیستی که نگران پاسخ گروه‌های مقاومت در منطقه و ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران است به لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تهران را مسئول تشدید تنش معرفی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید