اطلاعات جدید عراق از عامل حمله به عین‌الاسد/آنها را به دست عدالت می‌سپاریم

کدخبر: ۶۶۴۶۳۳
اقتصادنیوز: وزارت کشور عراق اعلام کرد که بخشی از پایگاه عین الاسد که در آن شماری از مستشاران ائتلاف بین المللی حضور دارند به واسطه ۲ راکت که از یک خودرو در شهر حدیثه قرار داشته، روز گذشته، هدف حمله قرار گرفت.
اطلاعات جدید عراق از عامل حمله به عین‌الاسد/آنها را به دست عدالت می‌سپاریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، روابط عمومی وزارت کشور عراق اعلام کرد که بخشی از پایگاه عین الاسد که در آن شماری از مستشاران ائتلاف بین المللی حضور دارند به واسطه ۲ راکت که از یک خودرو در شهر حدیثه قرار داشته، روز گذشته، هدف حمله قرار گرفت.

این بیانیه تاکید کرد حمله به پایگاه عین الاسد با شلیک دو موشک از داخل منطقه حدیثه در استان الانبار انجام شد.

در این بیانیه آمده است: اطلاعات مهمی در مورد عاملان حمله به دست آورده ایم و در حال تعقیب آنها هستیم تا آنها را به دست عدالت بسپاریم.»

در این بیانیه آمده است که در حالی که عراق بر حاکمیت و استقلال خود تاکید می کند، قاطعانه با هرگونه حمله از داخل عراق یا خارج از آن به اراضی عراق، منافع و اهداف عراق و از سوی هر طرفی که باشد و به هر شیوه، مخالف است.


خبر مرتبط
جزئیات رایزنی «لوید آستین» و «گالانت» درباره حمله موشکی به عین الاسد

اقتصادنیوز: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که لوید آستین وزیر دفاع این کشور و یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حمله موشکی دوشنبه شب به پایگاه عین الاسد با یکدیگر تلفنی گفت وگو کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید