انتشار عکس خاص از پیمان قاسم خانی و دخترش

کدخبر: ۶۶۴۷۶۲
میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی با به اشتراک گذاشتن متنی علاقه شدیدش به دختر همسرش پریا را اعلام کرد.
 انتشار عکس خاص از پیمان قاسم خانی و دخترش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسمخانی که در زمینه روانشناسی بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، با انتشارعکسی خاص تولد پریا دختر همسرش را تبریک گفت. این اولین عکس پریا در صفحه میترا ابراهیمی نیست، همسر دوم پیمان قاسمخانی در پست های قبلی خود قاب زیبای دونفره با پریا را منتشر نموده و آن را یکی از قاب های خوشبختیش و پریا را خانواده و از معدود شانه های امنش نامیده است.  

میترا ابراهیمی که تجربه ساخت مستند را نیز دارد، به مناسبت تولد دختر پیمان قاسمخانی با انتشار عکسی زیبا از آنها نوشت:

به عنوان یک دختر کاملا بابایی،گرفتن این عکس از شما دو نفر با چشمونی قلبی و هنوز نگاه کردنش با همون چشم ها از خوشحالی های منه.

پریای عزیز و قشنگم، تولدت مبارک باشه.

می دونی که چه قدر دوستت دارم

 میترا-ابراهیمی (1)

پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی نویسنده کشورمان است که متولد سال 1376 بوده و در خارج از کشور زندگی می کند، پریا تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

میترا ابراهیمی، همسر دوم پیمان قاسمخانی دارای لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی است. او به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد و گیاهخوار و حامی سرسخت حیوانات است که در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و ساخت فیلم مستند را نیز تجربه کرده است.

پیمان قاسم خانی متولد 30 دی 1344 و میترا ابراهیمی متولد 2 اسفند 69 می باشند. اختلاف سنی این زوج 25 سال است . میترا ابراهیمی و پیمان قاسمخانی زندگی عاشقانه ای داشته و ارتباط میترا با پریا دختر پیمان قاسم خانی خوب است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید