ژاله صامتی داماد دار شد+عکس

کدخبر: ۶۶۴۹۸۷
عکس داماد ژاله صامتی از بازیگران محبوب و پرطرفدار که یکی از دخترانش به تازگی مراسم عروسی اش را برگزار کرده را مشاهده میکنید.
ژاله صامتی داماد دار شد+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، ویدیویی از مراسم ازدواج لاکچری دختر ژاله صامتی در فضای مجازی منتشر و پربازدید شده است. ایرج سنجری و ژاله صامتی که این روزها در جوکر 2 احسان علیخانی حضور دارند، با چهره ای متفاوت تر از همیشه در مراسم ازدواج دخترشان یاس حضور یافته اند.  

ویدیوی لو رفته از مراسم ازدواج دختر و داماد ژاله صامتی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. خانم بازیگر و همسرش با تیپ و استایل متفاوت کنار داماد و دخترشان یاس حضور دارند. داماد ژاله صامتی بر اساس این ویدیو علی نام دارد اما اطلاعاتی در مورد او و خانواده اش منتشر نشده است. مراسم فوق لاکچری دختر بازیگر سریال زیرخاکی در 11 تیر 1401 برگزار شده است. 

داماد-ژاله-صامتی

 ژاله صامتی یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر اصالتا اهل لرستان است. همسر او ایرج سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

ایرج سنجری دو فرزند از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد، که هر دو ساکن کانادا می باشند. ایرج سنجری و همسر دومش، ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه 70) و «نیاز»(متولد دهه 80) دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید