یورش جدید نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

کدخبر: ۶۶۵۸۲۲
اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد دوشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به شمال کرانه باختری خبر دادند.
یورش جدید نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نظامیان صهیونیست به شهرک‌های قباطیه، مثلث الشهدا و شهر و اردوگاه جنین یورش بردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با یورش به جنین با نیروهای مقاومت فلسطین درگیر شدند و اقدام  به تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن یک جوان فلسطینی شد.

همچنین نظامیان صهیونیست به محله الطیره در رام الله یورش بردند و یک ساختمان را به محاصره خود درآوردند.

پیش تر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود که تعداد شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (پانزدهم مهر ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۶۲۰ نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) بر دامنه حملات خود در کرانه باختری افزوده است.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشته، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش‌ها و درگیری‌های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و یورش به محله‌ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.

مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی همچنین عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت صدها فلسطینی را نیز در کرانه باختری شهید و زخمی کرده است.

افزایش عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری، باعث نگرانی شدید رژیم اشغالگر از تکرار هفتم اکتبری است که این بار در کرانه باختری رخ دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید