نتانیاهو خطاب به وزرای خود: اظهار نظر نکنید/ روزهای آینده سرنوشت‌ساز است

کدخبر: ۶۶۵۹۱۹
اقتصادنیوز: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای با وزرا به آن‌ها هشدار داده است که درباره مسائل امنیتی طی چند روز آینده اظهار نظر نکنند.
نتانیاهو خطاب به وزرای خود: اظهار نظر نکنید/ روزهای آینده سرنوشت‌ساز است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شبکه تلویزیونی کان که به زمان دقیق این جلسه اشاره‌ای نکرده، اضافه کرد که نتانیاهو روزهای آتی را برای این رژیم «سرنوشت‌ساز» توصیف کرده است.

نتانیاهو در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه هفته گذشته در گفت‌وگو با رادیو ارتش اسرائیل از مقامات این رژیم خواست درباره گوش‌به‌زنگ‌بودن‌ها در فلسطین اشغالی اظهارنظری نکنند و باعث وحشت‌افکنی بیشتر نشوند.

خبر مرتبط
اسرائیل ‌پاسخ ترور هنیه را دریافت خواهد کرد

اقتصادنیوز: سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه با بیان اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران نقض آشکار منشور سازمان ملل بود، گفت: رژیم صهیونیستی در زمان مشخص پاسخ این حماقت را دریافت خواهد کرد.

لیبرمن که رهبری حزب چپگرای «یسرائیل بیتنو» را در حال حاضر در فلسطین اشغالی به عهده دارد، رسانه‌ای کردن هشدارها برای هشیاری شهرک‌نشینان را به سود ایران و محور مقاومت دانست.

ایران بعد از شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اعلام کرده است که پاسخ به این ترور حتمی خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با انتشار سه‌ اطلاعیه رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم این اقدام اعلام کرد.رژیم اسرائیل به دنبال هشدارهای ایران در حال آمادگی برای این پاسخ است و رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند ایران مستقیما پاسخ خواهد داد.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» اخیرا فاش کرد که کابینه اسرائیل از تمام وزارتخانه‌ها خواسته که به تلفن‌های ماهواره‌ای مجهز شوند.شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» نیز اخیرا گزارش داده است که شهرداری قدس طی دستورالعملی برای شهرک‌نشینان فهرستی از پارکینگ‌هایی در اختیار آن‌ها قرار داده که می‌توانند به عنوان پناهگاه‌ از آن‌ها استفاده کنند.

به گفته رسانه‌های اسرائیلی، فروش برخی موادغذایی به دنبال هشدارهای ایران در فلسطین اشغالی افزایش یافته و شهرک‌نشینان در حال ذخیره‌سازی غذا هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید