منشا بوی نامشخص در این منطقه مشخص شد+جزئیات

کدخبر: ۶۶۷۳۶۰
اقتصادنیوز: رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری با تأیید انتشار بوی نامطبوع و شبیه به گاز در مناطقی از باقرشهر گفت: منشأ بوی نامطبوع نامشخص است و پیگیری برای شناسایی منبع آلایندگی تا حصول نتیجه ادامه دارد.
منشا بوی نامشخص در این منطقه مشخص شد+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمد رستگاری درخصوص انتشار بوی نامطبوع و شبیه به بوی گاز در مناطقی از باقرشهر، گفت: از ساعاتی پیش انتشار بویی شبیه به گاز در باقرشهر احساس شده و گشت‌زنی توسط کارشناسان محیط زیست به منظور شناسایی منبع بوی نامطبوع در حال اجراست و تاکنون گزارشی از شناسایی کارخانه آلاینده در منطقه دریافت نشده است. 

وی افزود: با توجه به اینکه در محدوده بخش کهریزک صنایع آلاینده و کارخانجات متعددی استقرار دارند، شناسایی منبع آلودگی دشوار خواهد بود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری تصریح کرد: تاکنون 3 گزارش مردمی از انتشار بویی شبیه به گاز در اداره محیط زیست، دریافت کردیم، اما متأسفانه در هر سه مورد نیز منبع بو نامشخص بود. 

خبر مرتبط
آغاز تلاش تازه برای تحریم تسلیحاتی اسرائیل

اقتصادنیوز: رویترز یکشنبه شب گزارش داد، ده‌ها هیات و گروه های اسلامی که از حمایت آمریکا از تهاجم اسرائیل به غزه خشمگین هستند، قصد دارند تغییراتی در برنامه انتخاباتی حزب دموکرات ایجاد کرده و بر تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی تاکید کنند.

رستگاری گفت: احتمال می‌رود یک واحد صنعتی در این محدوده فعالیتی انجام می‌دهد که به انتشار بویی شبیه به گاز منجر شده است، لذا پیگیری برای شناسایی و منشأ ادامه دارد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید