علت فوت دختر 12 ساله در دندانپزشکی تبریز به روایت منابع غیررسمی

کدخبر: ۶۶۷۸۷۳
اقتصادنیوز: دختر 12 ساله تبریزی که برای عصب‌کشی به دندانپزشکی مراجعه کرده بود، جان خود را از دست داد.
علت فوت دختر 12 ساله در دندانپزشکی تبریز به روایت منابع غیررسمی

به گزارش اقتصادنیوز، اوایل مردادماه امسال دختری 12 ساله به نام دریا که برای عصب‌کشی به یک دندانپزشکی معروف در تبریز مراجعه کرده بود، جان خود را از دست داد. روایت‌های غیررسمی که هنوز به تایید مراجع قضایی نرسیده، حاکی از آن است که دندانپزشک تشخیص داد برای جراحی فک دریا باید او را بیهوش کند. بعد از اینکه جراحی به اتمام می‌رسد، دندانپزشک دریا را بدون اینکه اقدامی برای به‌هوش آوردن او انجام دهد، مطب را ترک کرد و ریکاوری دریا را به دستیارانش که تخصصی در این زمینه نداشتند سپرد که همین امر باعث فوت دریا شد. 

پدر دریا که یکی از داروسازان سرشناس تبریز است، با پیگیری‌های تخصصی، همه تخلفات این مطب دندانپزشکی را جمع‌آوری کرد که بر اساس اعلام منابع غیررسمی با همین مدارک می‌تواند علیه دندانپزشک اعلام جرم کند.

بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب تبریز در این باره نیز اعلام کرده: «در پی انتشار خبر فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از کلینیک‌های دندانپزشکی تبریز، دستورات لازم و مقتضی برای پیگیری شکایت از طریق مراجع مربوطه صادر شد. شکایت اولیای دم به‌تازگی در دستگاه قضائی آذربایجان شرقی ثبت شده است که بلافاصله پس از ثبت شکایت، دستورات قضائی لازم برای رسیدگی به این پرونده صادر شد.»

به گفته دادستان عمومی و انقلاب تبریز، «در این مورد، به پزشکی قانونی آذربایجان شرقی اعلام شده است تا معاینات و آزمایشات لازم را برای تشخیص علت تامه فوت انجام داده و نتایج این آزمایشات را به دستگاه قضائی استان گزارش دهند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید