معمای قتل زن میانسال به دست سارقان ناشناس

کدخبر: ۶۶۹۴۲۳
اقتصادنیوز: سه‌شنبه ششم شهریورماه، قتل زن میانسال در خانه‌اش واقع در یکی از خیابان‌های محله گلبرگ به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.
معمای قتل زن میانسال به دست سارقان ناشناس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از «ایران»،همزمان با کشف جسد خونین زن میانسال در خانه‌اش، شوهر وی مدعی شد که سارقان با ورود به خانه آنها همسرش را کشته‌اند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه قاضی سالار صنعتگر، بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امورجنایی، پای در صحنه جرم گذاشتند و به محض اینکه وارد خانه شدند جسد خونین زنی 60 ساله‌ را مشاهده کردند که با اصابت ضربات تیغ به گردنش جان باخته بود، بررسی‌های اولیه نشان می‌داد همسر مقتول نیز که خودش زخمی شده شاهد ماجرا بوده است.

بدین ترتیب وی مورد تحقیق قرار گرفت و در اظهارات عجیبی گفت: با همسرم در خانه حضور داشتیم که ناگهان چند سارق وارد شدند، آنها ابتدا همسرم را با تیغ هدف ضرب و جرح قرار دادند و سپس با همان سلاح سرد به من آسیب وارد کردند؛ مردان نقاب‌پوش پس از ارتکاب قتل خیلی زود پا به فرار گذاشتند.

تیم تحقیق در جریان بازرسی از خانه موردنظر تیغ را در حمام خانه کشف کردند که همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت.

همسر مقتول که خود در این حادثه آسیب دیده بود، برای اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. به گزارش تسنیم، با دستور قاضی پرونده، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید