آخرین فرصت برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون دوره های کاردانی و کارشناسی

کدخبر: ۶۶۹۴۸۳
اقتصادنیوز: فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دوره‌های کاردانی و کارشناسی است.
آخرین فرصت برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون دوره های کاردانی و کارشناسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهلت ثبت نام در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن رشته هایی که براساس «معدل کاردانی» صورت می‌گیرد، فردا جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ پایان می یابد و داوطلبان در این فرصت باید نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

در ضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را در این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

همچنین ، فرصت ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد نیز فردا پایان می یابد.

از همین رو به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را برای این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید