هشدار ژنرال اسرائیلی به تل آویو/ باید از ترور رهبر حماس اجتناب کنیم

کدخبر: ۶۷۰۰۱۱
اقتصادنیوز: یسرائیل زیو ژنرال نیروهای ذخیره و رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: برای بازگرداندن اسیران از غزه به یحیی السنوار نیاز داریم.
هشدار ژنرال اسرائیلی به تل آویو/ باید از ترور رهبر حماس اجتناب کنیم

به گزارش اقتصانیوز به نقل از ایرنا، زیو به کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: اگر (رژیم) اسرائیل می‌خواهد اسیران خود را از نوار غزه بازگرداند، به وجود یحیی السنوار رهبر حماس نیاز دارد و باید از ترور وی اجتناب کند.

وی افزود: در صورت ترور السنوار، هیچ توافقی در کار نخواهد بود و اسرا ناپدید خواهند شد.

این ژنرال رژیم صهیونیستی در ادامه با انتقاد از سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنگ در غزه، گفت: بنیامین نتانیاهو به خاطر ملاحظات شخصی به دنبال طولانی‌تر کردن جنگ و عدم توافق برای بازگرداندن اسرا از غزه است.

زیو با بیان اینکه امضای توافق خیلی سریع به جنگ پایان خواهد داد که این امر برخلاف خواست و تمایل نتانیاهو است، افزود: نخست وزیر (نتانیاهو) با فریبکاری و مطرح کردن پرونده‌های دیگر مانند عدم عقب‌نشینی از غزه و نابودسازی کامل حماس به دنبال سرپوش گذاشتن بر عدم اهتمام خود به مساله توافق است.

 با گذشت حدود ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های ژیم صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان این رژیم اذعان کرده‌اند که وعده‌های بنیامین نتانیاهو طی حدود ۱۱ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید