نتانیاهو به دردسر افتاد

کدخبر: ۶۷۰۵۳۱
اقتصادنیوز: رسانه عبری زبان تاکید کرد، بنی گانتس رهبر حزب بلوک دولت و گادی ایزنکوت عضو کنست اعلام کردند که شامگاه امشب ابعاد و حقایقی در رابطه با این دو مسئله که ادعاهای نتانیاهو را کاملا رد می‌کند اعلام خواهند کرد.
نتانیاهو به دردسر افتاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دو وزیر سابق کابینه جنگ نتانیاهو اعلام کردند به زودی در ابعادی از حقایق مربوط به فیلادلفیا و مذاکرات را را برای افکار عمومی افشا می‌کنند.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کمتر از 24 ساعت بعد از کنفرانس خبری که نتانیاهو که در آن به توجیه دلایل مرگ 6 اسیر و پافشاری بر حفظ حضور نظامی در محور فیلادلفیا ایراد کرد، واقعیت‌‌هایی را در رابطه با این محور و نیز مسئله بازگرداندن اسرا اعلام و دروغگویی نتانیاهو را در این رابطه بر ملا خواهند کرد.

خبر مرتبط
ضرب‌الاجل نتانیاهو/ انتقام می‎‌گیریم

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعتصابات سراسری در سرزمین‌های اشغالی را که در آن هزاران نفر خواستار توافق آتش بس و آزادسازی اسرا هستند، «مایه شرمساری» توصیف کرد و آن را نشانه حمایت از گروه حماس و «یحیی سنوار» رئیس جدید آن دانست.

این رسانه عبری زبان تاکید کرد، بنی گانتس رهبر حزب بلوک دولت و گادی ایزنکوت عضو کنست اعلام کردند که شامگاه امشب ابعاد و حقایقی در رابطه با این دو مسئله که ادعاهای نتانیاهو را کاملا رد می‌کند اعلام خواهند کرد.

این دو که تا چندی پیش عضو کابینه جنگ نتانیاهو بودند و در اعتراض به تصمیماتش از آن خارج شدند در بیانیه خود تاکید کردند، شامگاه سه شنبه در نشستی مطبوعاتی دروغ بودن ادعاهای نتانیاهو در نشست دیروزش را با دلایل و مدارک به اثبات خواهند رساند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید