مشکل تامین سوخت خودروها در این شهر برطرف شد؟

کدخبر: ۶۷۰۸۶۹
اقتصادنیوز: فرماندار شهرستان آستارا اعلام کرد که پنج جایگاه سوخت در این شهرستان فعال شده و مشکلی در تامین سوخت برای خودروها وجود ندارد.
مشکل تامین سوخت خودروها در این شهر برطرف شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا شهاب زاده پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از جایگاه‌های سوخت شهرستان آستارا  گفت: حجم بالا و حضور بی‌سابقه مسافران در شهرستان آستارا و همچنین ترافیک سنگین در مسیرهای دسترسی به این شهر، موجب شد سوخت جایگاه‌ها به اتمام برسد.

وی افزود: پنج جایگاه سوخت بنزین با هماهنگی‌ و پیگیری انجام شده در شهرستان آستارا فعال شده است و مردم و مسافران می توانند سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

فرماندار شهرستان آستارا از مردم بومی و مسافرانی که در حال حاضر به سوخت نیاز ندارند تقاضا کرد به دلیل ازدحام بیش از حد در پمپ بنزین‌ها از سوخت گیری تا فردا خودداری نمایند تا صف‌های موجود به حداقل برسد.

وی افزود: جای هیچ گونه نگرانی و کمبودی درخصوص تامین بنزین وجود ندارد و صرفا ترافیک باعث دیر رسیدن تانکر حامل بنزین به شهرستان شده بود.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید