جزئیات جدید از فوت محمد میرموسوی جوان لاهیجانی + فیلم

کدخبر: ۶۷۱۸۰۸
اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضائیه گفت: در ارتباط با فوت جوان لاهیجانی، پنج نفر از کسانی که در پرونده مرگ دخیل بودند دستگیر شدند.
جزئیات جدید از فوت محمد میرموسوی جوان لاهیجانی + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، اصغر جهانگیر در پاسخ به سوالی درباره فوت جوان لاهیجانی بر اثر ضرب و جرح او توسط پلیس، گفت: پس از اطلاع از موضوع، آقای صادقی نیارکی رئیس دادگستری استان شخصاً ورود کرد و با پیگیری به موقع ۵ نفر از کسانی در قضیه دخیل بودند دستگیر شده و در بازداشتند.

خبر مرتبط
واکنش علی مطهری به درگذشت محمد میرموسوی در لاهیجان+ عکس

اقتصادنیوز: نایب رئیس اسبق مجلس به مرگ محمد میرموسوی در لاهیجان واکنش نشان داد.

وی گفت: برای فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان پرونده کیفری تشکیل و احضار شده و تحقیقات در حال انجام است. هم دستگاه قضائی و هم فرماندهی نیروی انتظامی اهتمام لازم دارند که حقوق مردم در همه عرصه‌ها رعایت شود تا خدایی نکرده انجام وظیفه آنها منجر به نقض حقوق شهروندی نشود.

جهانگیر افزود: ضمن اینکه نسبت به این واقعه اظهار تأسف داریم و پیگیری‌ها انجام می‌شود عملاً همکاری صادقانه و مجدانه نیروی انتظامی در پیگیری این موضوع کمک می‌کند که این همکاری تا الان کامل بوده است تا ما شاهد موارد مشابه در آینده نباشیم. باید مراقبت کنیم که نیروی انتظامی و حافظان امنیت کشور که وظیفه سنگینی دارند اگر خدایی نکرده قصور برخی از مأموران آنها رخ می‌دهد و برخورد قانونی با آنها می‌شود، این برخورد قانونی نباید به نحوی انعکاس داده شود که عملکرد پلیس را خدشه دار کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید