هفته دوم لیگ ملتهای اروپا؛ آلمان و هلند به تساوی رسیدند

کدخبر: ۶۷۱۹۰۹
اقتصادنیوز: در دومین هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های فوتبال اروپا، هلند و آلمان به تساوی دست پیدا کردند.
هفته دوم لیگ ملتهای اروپا؛ آلمان و هلند به تساوی رسیدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سه‌شنبه شب ایرنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های فوتبال اروپا با ۹ بازی پیگیری شد. در حساس‌ترین بازی هفته دوم از ساعت ۲۲:۱۵ تیم ملی فوتبال هلند در ورزشگاه یوهان کرایوف به مصاف رفت. هلند در نخستین دیدار خود موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ بوسنی را شکست دهد و آلمان با نتیجه ۵ بر صفر موفق شد، مجارستان را در هم بکوبد.

میزبان خیلی زود و در دقیقه ۲ بازی توسط ریندرز موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند. سپس، ژرمن‌ها بعد از حملات فراوان در نهایت در دقیقه ۳۸ بازی توسط اونداو به گل مساوی رسیدند. در شرایطی که می‌رفت نیمه نخست با نتیجه مساوی تمام شود، یوشوآ کیمیچ در اوقات تلف شده روی پاس اونداو، گل دوم آلمان را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری مانشافت به اتمام برسد.

پنج دقیقه بعد از شروع نیمه نخست دنزل دامفریس روی پاس برایان بروبی گل مساوی را وارد دروازه آلمان کرد. این بازی در انتها با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

در دیگر بازی حساس در همین ساعت تیم ملی فوتبال انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف فنلاند رفت. انگلیس در نخستین بازی خود ۲ بر صفر ایرلند را شکست داده و در مقابل فنلاند با نتیجه ۳ بر صفر برابر یونان شکست خورده بود. نیمه نخست بازی اگرچه بدون گل به اتمام رسید اما هری‌ کین در دقایق ابتدایی نیمه دوم روی پاس الکساندر آرنولد گلزنی کرد. در دقیقه ۷۶ هری کین، خودش و انگلیس را دو گله کرد. این بازی در نهایت با همین نتیجه پایان یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید