خبر مهم گالانت درباره پایان جنگ غزه/ اسرائیل تسلیم شد؟

کدخبر: ۶۷۱۹۳۰
اقتصادنیوز: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که این رژیم به پایان عملیات نظامی در جنوب نوار غزه نزدیک شده است.
خبر مهم گالانت درباره پایان جنگ غزه/ اسرائیل تسلیم شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یوآو گالانت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به پایان عملیات نظامی خود در نوار غزه نزدیک است و در حال تغییر تمرکز خود به جبهه شمالی در مرز با لبنان است.

وی گفت: ارتش ما در حال تکمیل ماموریت خود در جنوب نوار غزه است اما ماموریت ما در اینجا (محور شمال) هنوز انجام نشده و ارتش تمرکز خود را از غزه به جبهه شمالی تغییر می‌دهد.

از سوی دیگر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی با بیان این ادعا که حماس به عنوان یک ساختار نظامی دیگر وجود ندارد، مدعی شد: حماس در حال انجام جنگ پارتیزانی است و ما هنوز داریم با تروریست‌های حماس می‌جنگیم و سران حماس را تعقیب می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، جنگ مرگبار غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر یکی از مهمترین نکات مورد اختلاف، اصرار بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر اشغال محور فیلادلفیا در مرز غزه و مصر است و این درحالی است ‌که حماس بر عقب‌نشینی کامل نظامیان صهیونیست از این منطقه اصرار دارد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اشغالگر پیش تر اعلام کرده بود که دیوید بارنیا رئیس موساد به تازگی بر اصرار این رژیم بر ادامه اشغال محور فیلادلفیا طی مرحله اول از توافق تاکید و ادعا کرده است که عقب‌نشینی از این منطقه در مرحله دوم انجام می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید