انتصاب جدید در وزارت ارشاد + عکس

کدخبر: ۶۷۲۷۶۴
اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدمهدی احمدی را به‌عنوان مشاور عالی وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه منصوب کرد.
انتصاب جدید در وزارت ارشاد + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سیدعباس صالحی در حکم انتصاب محمدمهدی احمدی به‌عنوان مشاور عالی وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه بر برنامه‌ریزی و هماهنگی بهینه برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت مشاوران وزیر و اتخاذ تدابیر لازم (با تاکید بر استفاده از سکوها و فناوری‌های نوین) برای پیگیری ابلاغیه‌ها، مکاتبات و ارجاعات به مدیران و سازمان‌های تحت پوشش و مرتبط، اتخاذ تدابیر لازم (با تاکید بر استفاده از سکوها و فناوری‌های نوین) برای پیگیری ابلاغیه‌ها، مکاتبات و ارجاعات به مدیران و سازمان‌های تحت پوشش و مرتبط و تدارک نشست‌ها و جلسات همکاری و هم‌افزایی با حوزه‌های وزارتی و حوزه‌های ریاست خانواده وزارت متبوع و نیز سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های همکار تاکید کرده است.

171392620

خبر مرتبط
خبر وزارت ارشاد برای خبرنگاران/جزئیات هدیه روز خبرنگار

اقتصادنیوز: معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدیه روز خبرنگار در روزهای آتی به حساب خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور(ای رسانه) واریز می‌شود.

محمدمهدی احمدی در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود سابقه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی سه استان قم، کهگیلویه و بویراحمد و مرکزی را دارد.

همچنین مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه نیز در کارنامه کاری و مدیریتی احمدی به چشم می‌خورد.

احمدی همچنین به‌عنوان رایزن فرهنگی در کشورهای قطر و اسپانیا نیز بوده است.

صالحی همچنین از خدمات مهدی نورعلیشاهی مدیرکل پیشین حوزه وزارتی این وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید