این 2 خیابان فردا در تهران مسدود می‌شوند

کدخبر: ۶۷۳۷۸۰
اقتصادنیوز: معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، تهمیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در پایتخت را اعلام کرد.
این 2 خیابان فردا در تهران مسدود می‌شوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی در این باره گفت: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) قرار است روز جمعه ۳۰ شهریور ماه، ساعت ۱۷ در میدان ولیعصر(عج) مراسم جشن میلاد برگزار شود؛ به همین دلیل تمهیدات ترافیکی برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به جزئیات این تمهیدات افزود: از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه، ممنوعیت توقف در میدان ولیعصر و خیابان کریمخان اجرا می شود.

مومنی اظهار کرد: همچنین از ساعت ۱۵ ممنوعیت تردد به سمت ولیعصر اجرا می شود؛ یعنی از جنوب در خیابان طالقانی، از شرق خیابان مفتح از شمال از یک تقاطع مانده به خیابان کریمخان و از سمت غرب از خیابان فسلطین به سمت میدان ولیعصر ممنوعیت تردد وجود خواهد داشت. در این بازه زمانی هیچ وسیله نقلیه ای حتی موتورسیکلت ها نیز حق تردد به سمت میدان ولیعصر را نخواهند داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محل مناسب برای پارک خودروها اعلام کرد: شهروندان می توانند برای شرکت در این مراسم، در بلوار کشاورز، خیابان های عمود بر بلوار کشاورز ، خیابان فسلطین، خیابان فاطمی، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید مفتح، خیابان طالقانی و انقلاب خودروی های خود را پارک کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید