جزییات مرگ مشکوک نوعروس

کدخبر: ۶۷۴۱۷۶
اقتصادنیوز :زنی که یک روز از زندگی مشترکش گذشته بود به‌طور مشکوکی در خانه‌اش بدحال شده و ۱۰روز بعد از بستری در بیمارستان فوت کرد. کارشناسان پزشکی‌قانونی اعلام کردند او براثر مسمومیت با قرص برنج فوت کرده و حالا شوهر او و زنی که شریکش بود به‌عنوان مظنون در مرگ او بازداشت شدند.
جزییات مرگ مشکوک نوعروس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جام‌جم، اوایل هفته جاری خانواده‌ای با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کردند به مرگ دختر جوان‌شان که نوعروس بوده مشکوک هستند و احتمال می‌دهند تازه‌داماد و شریکش مرتکب قتل او شده‌باشند. 

پرونده با دستور قضایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. ماموران از خانواده زن فوت‌شده تحقیق کردند که معلوم شد او بهمن سال گذشته ازدواج کرده است. یک روز از زندگی مشترک دخترشان نگذشته بوده که او بدحال و بعد از ۱۰ روز بستری در بیمارستان فوت کرد‌. با گذشت هفت‌ماه از این ماجرا کارشناسان پزشکی‌قانونی اعلام کردند او براثر مسمومیت با قرص برنج فوت کرده است. حالا آنها به‌خاطر ارتباط دوستانه‌ای که میان دامادشان و زنی که شریکش بوده وجود داشته به آنها مشکوکند و گمان می‌کنند با تبانی هم نوعروس را به قتل رسانده باشند و از هردو شکایت دارند.

دو مظنون پرونده دیروز با دستور قضایی بازداشت شدند. تازه‌داماد در جریان تحقیقات پلیسی گفت: با خانم جوانی که از آشنایان بود شریک شده و یک شرکت بازرگانی در تهران راه‌اندازی کردیم. علاقه زیادی به سفر و جهانگردی داشتم و در زمینه تورلیدری آموزش‌های لازم را دیده بودم و فعالیت می‌کردم. همان موقع بود که با دختری آشنا شدم. او نیز در زمینه راهنمای تور و جهانگردی فعالیت داشت و با هم در این زمینه همکاری می‌کردیم. همین باعث شد بعد از هفت سال آشنایی کاری به هم علاقه‌مند شویم و بهمن سال گذشته ازدواج‌کنیم. وی افزود: در خانه‌ای در شمال‌غرب تهران ساکن شدیم. روز بعد از ازدواج‌مان در خانه بدحال شدم. نزد پزشک رفتیم که به ما گفت هردو کرونا گرفتیم و باید به مرکز درمانی برویم. موضوع بیماریمان را به خانواده‌هایمان اطلاع دادیم. هردو در یک بیمارستان بستری شدیم.بعد از چند روز من مرخص شدم اما همسرم همچنان بستری بود. کرونایش رفع شده بود و می‌خواست مرخص شود که ناگهان حالش بد شد و پزشکان نمی‌دانستند چرا این‌طور شده است. او بعد از ۱۰روز بستری‌ فوت کرد و من و خانواده‌اش را داغدار کرد. از طریق خانواده‌اش فهمیدم که پزشکی‌قانونی گفته علت مرگ او مسمومیت با قرص برنج بوده است. من و او به هم علاقه زیادی داشتیم و اختلافی میان ما نبود. من در مرگ او نقشی نداشتم. زن جوان همکارم است و فقط با او شراکت کاری داشتم و بس. 

همچنین زنی که شریک کاری این مرد بود مورد تحقیقات قرار گرفت و گفت: سال‌هاست که با این مرد در شرکت بازرگانی‌اش در تهران شراکت کاری دارم.اختلاف و درگیری با او نداشتم. او و همسرش عاشقانه ازدواج کردند و نمی‌دانم چرا این بلا سر نوعروس آمده است. شوهرش چون با من همکار و شریک بود گاهی درباره زندگی‌اش با من درددل و همیشه از همسرش به‌خوبی یاد می‌کرد و اختلافی با هم نداشتند. حتی وقتی هردو بعد از عروسی بدحال و بیمار شدند من پیگیر کار درمان‌شان بودم اما نوعروس فوت کرد. نمی‌دانم او خودکشی کرده یا به قتل رسیده است. 

محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به اظهارات تازه‌داماد و شریکش آنها در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱ مهر

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید