اموال کوروش کمپانی به مزایده گذاشته می‌شود/ مزایده 40 میلیارد تومان اموال

کدخبر: ۶۷۶۱۲۰
اقتصادنیوز: رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از مزایده اموال کوروش کمپانی خبر داد.
اموال کوروش کمپانی به مزایده گذاشته می‌شود/ مزایده 40 میلیارد تومان اموال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یکی از بزرگترین مزایده‌های سراسری الکترونیکی اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به شماره ۲۸۳ از امروز (دوشنبه ۹ مهر ماه) شروع شد.

سید عبدالمجید اجتهادی - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی - به جزئیات این مزایده اشاره کرد و گفت:‌ بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، ۲۳۲ دستگاه‌ ماشین آلات راهسازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی، و کالاهای سریع الفساد عرضه شده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

وی با تاکید بر اینکه عمده اقلام عرضه شده در این مزایده، نیاز بخش تولید کشور محسوب می‌شود، بیان کرد:‌ این کالاها دارای مجوز از نهادهای ذی ربط هستند و برخی از آنها به شرط صادرات به فروش می‌رسد و در این رابطه ودایع مناسب اخذ خواهد شد و در نهایت با تایید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، ودایع به صاحبان کالا باز گردانده می‌شود.

رئیس هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: ودایع شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول متناسب با شرایط به هفت درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته و علاقه مندان می‌توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

اجتهادی در مورد فروش اموال و دارایی‌های شرکت کوروش کمپانی عنوان کرد:‌ از سوی مقام قضایی این اموال در اختیار سازمان قرار گرفته شده و پس از فروش به بالاترین قیمت در مزایده سراسری الکترونیکی، عوائد آن با نظر مقام قضایی به مالباختگان باز می‌گردد. 

مدیرعامل سازمان یادآور شد:‌ پنج دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود ۴۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

براساس این گزارش، مزایده ۲۸۳ اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به صورت سراسری و الکترونیکی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مورخ ۹ مهر ماه آغاز و علاقه مندان می‌توانند با رویت کالا در مراکز استانی پیشنهاد قیمتی خود را تا تاریخ ۱۶ مهرماه ثبت کنند و همچنین روز ۲۱ مهرماه از مزایده رمزگشایی و برندگان نهایی اعلام خواهند شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید