واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به رای پرونده بیرانوند/ مشکل باشگاه با تعلیق محرومیت

کدخبر: ۶۷۷۷۵۵
اقتصادنیوز: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره رای پرونده علیرضا بیرانوند گفت: این رای خیلی جای تحلیل دارد. یعنی اینقدر از عبارات و کلمات خوب و حتی در بخشی از موارد ستودنی استفاده کرده که در واقع رای جامعی است. در ادبیات و نگارش از درک مفاهیم بالایی استفاه شده است.
واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به رای پرونده بیرانوند/ مشکل باشگاه با تعلیق محرومیت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی در رابطه با رای پرونده علیرضا بیرانوند اظهار داشت: این رای خیلی جای تحلیل دارد. یعنی اینقدر از عبارات و کلمات خوب و حتی در بخشی از موارد ستودنی استفاده کرده که در واقع رای جامعی است. در ادبیات و نگارش از درک مفاهیم بالایی استفاه شده است.

وی افزود: در این رای به مواردی از جمله حفظ ثبات قراردادی و مواردی برای حفظ نظم حقوقی فوتبال از مستندات خوبی استفاده شده است. از مواردی که اشاره کرده به نظر من یک رای شایسته‌ای است. من از کمیته محترم صادر کننده رای تشکر می‌کنم. به نظر من این رای می‌تواند یک تابلوی نقاشی خیلی خوب باشد، البته به جز بخش محرومیت تعلیقی بیرانوند.

هدایتی ادامه داد: من این رای را چند مرتبه مطالعه کردم که ۴۷ صفحه دارد. به جز من همکارانم که در اداره حقوقی باشگاه نیز حضور دارند چند بار این رای را مطالعه کردند و فقط باشگاه پرسپولیس با قسمت تعلیق در حکم بیرانوند مشکل دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش وال استریت ژورنال از ردپای روس‌ها در یک معامله تسلیحاتی

      اقتصادنیوز: وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه مدعی است که یک دلال سلاح روسی خواه با دستور مستقیم کرملین یا تایید…

    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید