فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و کنفدراسیون آسیا نامه نوشت

کدخبر: ۶۷۷۹۲۸
اقتصادنیوزفدراسیون فوتبال ایران طی نامه‌ای به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت برگزاری مسابقه‌ آتی مقابل قطر توضیحاتی را ارائه کرد.
فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و کنفدراسیون آسیا نامه نوشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فدراسیون فوتبال کشورمان پس از لغو میزبانی تیم ملی ایران از قطر و بازی در زمینی بی‌طرف، در نامه‌ای به مانولو زوبیرو، مدیر مسابقات فیفا و شین منگیل، معاون دبیرکل AFC و مدیر کل مسابقات نوشت: قبل از هر چیز عمیقا نارضایتی و اعتراض خود را درباره تصمیم جابه‌جایی مسابقه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل قطر اعلام می‌کنیم که باعث ناراحتی عمومی در بین هواداران فوتبال شده که مشتاقانه در سراسر کشور منتظر این بازی بودند.

ثانیاً به اطلاع شما می‌رسانیم که طی چند هفته گذشته ۳ بازی لیگ نخبگان آسیا و ۲ بازی لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ در شهرهای مختلف بدون هیچگونه مشکل و نگرانی برگزار شده است. علاوه بر این توجه داشته باشید که در لحظه نگارش این نامه، پروازهای کلیه خطوط هوایی داخلی و چندین شرکت هواپیمایی بین‌المللی فعال است. برای مثال، تیم زیر ۱۷ سال ایران روز گذشته (۱۶ مهر ۱۴۰۳) از کمپ تمرینی خود در دوحه توسط ایرلاین عمان به کشور بازگشت و تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران روز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ به تاشکند پرواز کرده است.

با این گفته و با تاکید بر حق غیرقابل تردید میزبانی بازی فوق در خاک کشورمان، در صورتی که اصرار دارید فدراسیون فوتبال ایران را مجبور به انجام بازی خانگی خود در خارج از کشور کنید، پیشنهاد می‌کنیم ترتیب بازی ایران و قطر را در خانه و خارج از خانه جابه‌جا کنید. از این رو بازی رفت در ۲۴ مهر را در دوحه برگزار خواهیم کرد و در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ میزبان قطر در جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

خبر مرتبط
جزئیات بازی ایران - قطر در کشور ثالث/ داوران این دیدار از سفر به ایران انصراف دادند

اقتصادنیوز: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره برگزاری دیدار تیم‌های ایران و قطر در کشور ثالث ارائه کرد.

با در نظر گرفتن تعداد کافی استادیوم‌های استاندارد، هتل‌های ۵ ستاره و مسیرهای مختلف پروازی مناسب به دوحه، به نفع همه ذی‌نفعان است که این مسابقه در دوحه قطر برگزار شود.

بازی ایران و قطر در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ قرار بود روز ۲۴ مهرماه به میزبانی مشهد برگزار شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید