مرد 64 ساله جانش را به خاطر یک تهدید از دست داد

کدخبر: ۶۷۸۰۱۷
اوایل مهر امسال، مأموران کلانتری 116 مولوی خبر مرگ مرد میانسالی را به بازپرس محسن اختیاری اعلام کردند.
مرد 64 ساله جانش را به خاطر یک تهدید از دست داد

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت:  به دنبال گزارش این خبر، تیم جنایی راهی بیمارستان شده و با جسد مرد 64 ساله مواجه شدند.

آثار کبودی روی بدن مقتول ناشی از ضرب و شتم دیده می‌شد و علت مرگ نیز ضربات به سر و بدن مقتول اعلام شد.

در بررسی‌های میدانی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه؛ مشخص شد که مرد میانسال با جوانی درگیر شده و با ضربات مشت و لگد او به قتل رسیده است. تحقیقات نشان می‌داد مرد جوان به نام حسام از اهالی محلی است که مقتول ساکن آنجاست و از مدتی قبل باهم اختلاف داشته‌اند.

با مشخص شدن هویت عامل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده تا متهم را دستگیر کنند. اما او متواری شده بود و در حالی که بررسی‌ها برای مشخص شدن مخفیگاه او ادامه داشت، روز گذشته متهم به اداره آگاهی رفت و خود را معرفی کرد.

او زمانی که مقابل افسر کشیک اداره آگاهی قرار گرفت، گفت: چند روز قبل دست به جنایتی ناخواسته زدم اما عذاب وجدان باعث شد تا خودم را معرفی کنم. مقتول مدتی بود که برای یکی از بستگان ما به نام فرنوش ایجاد مزاحمت می‌کرد. تا جایی که من می‌دانم آنها مدتی با هم ارتباط کاری داشته‌اند اما وقتی این ارتباط تمام شد، او پشت سر فرنوش حرف‌های نامناسبی زده بود که باعث شکایت فرنوش شد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و مقتول وقتی از شکایت با خبر شد برای انتقامگیری این بار عکس‌هایی که با فرنوش داشت را در فضای مجازی منتشر کرد. او با این کارش می‌خواست ثابت کند که فرنوش دروغ گفته و باهم رابطه پنهانی داشته‌اند. وقتی فرنوش از این مزاحمت‌ها برایم گفت، خیلی عصبانی شدم. روز حادثه وقتی مقتول را در خیابان دیدم، از او خواستم که دست از کارهایش بردارد اما او قبول نکرد و سر همین مسأله باهم دعوایمان شد و با مشت و لگد به جانش افتادم. من اصلاً قصد کشتن او را نداشتم و فقط می‌خواستم تنبیهش کنم که دست از مزاحمت‌هایش بردارد.

با اعتراف مرد جوان به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت وی در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات امروز بازار سهام

      اقتصادنیوز: پرونده بورس در سومین هفته مهر با حرکت به سمت تعادل و سبزپوشی کمرنگ در اکثر نماگرهای بازار سرمایه بسته شد. …

    کارگزاری مفید